9 клас НУШ

 2025-2026 н.р.

Сьогодні на уроці

16.12

Таблиці як набори однотипних об’єктів.

Функції - переклад

02.09.2025
Тест Правила техніки безпеки (кахут) - достатній рівень

Високий рівень: 
Створити на вибір
  • креативний плакат з малюнками чи символами
  • вірш, рими або слогану, які легко запам’ятати;
  • коміксу чи діалогу між героями;
  • сценарію відеоролика для однокласників.
Щоб було зрозуміло та цікавою іншим учням, врахуйте креативність і здатність застосувати знання в практиці.


09.09
Завдання 4 ст. 7-8

Задачі на обчислення (ІТ-освіта)

Вечірка


16.09

Підручник

Заготовки

23.09

Сортування, фільтрація


30.09

Завдання малюнок Умовне форматування, графік

07.10

Завдання з підручника

Статистичні (з ІТ-освіти)

Завдання: Створи емоційну мапу «Емоції учнів школи у світі кібербезпеки»

Створити гугл-форму для збору інформації з емоцій кібербезпеки

Придумайте 6 - 8 ситуацій, наприклад:

  • Отримав повідомлення від незнайомця

  • Побачив неправдиву інформацію

  • Забув пароль

  • Хтось написав образливий коментар, тощо

До кожної ситуації напишіть емоції (страх, злість, цікавість, спокій тощо) та силу емоції від 1 (слабка) до 5 (сильна).
Поширте посилання на анкету серед учнів школи.

В таблиці результатів використай умовне форматування, щоб клітинки забарвлювались:
    • 1–2 → зелений (спокій)
    • 3 → жовтий (нейтрально)

    • 4–5 → червоний (напруження, тривога)

    для негативних емоцій, в зворотньому порядку для позитивних
  • Створіть діаграми з емоцій, назвіть її:

    “Емоції під час взаємодії в інтернеті”

    Створіть презентацію результатів та висновків:

    • На слайдах розмістіть скірни таблиці з мапою емоцій, діагармами тощо

    • Які ситуації викликали найсильніші емоції?

    • Як можна діяти безпечно в інтернеті, щоб зменшити стрес?

    • Що порадиш в даних ситуаціях?

     

  •  14.10

    https://book1.smarttextbook.com.ua/course/section.php?id=406#tab2


    Завдання з ІТ-освіта

    https://it-osvita.diia.gov.ua/task/item/1eabcfb9-956a-441e-ab05-03ee32314290

    21.10

    Завершити проєкт з теми кібербезпеки

    Тест з ЕТ ГР1

    Тест ГР4


    Бази даних


    04.11

    Завдання 2 Практична 7 ст 170

    11.11

    https://learningapps.org/view23322557 - Основні поняття СУБД
    https://learningapps.org/view7674953 Схема проекту БД Автобаза
    https://learningapps.org/view15325432 Загальні відомості про бази даних

    18.11

    Форми 

    ст. 181-182 № 2, 4

    25.11

    02.12




    09.12

    16.12
    Введення та виведення масиву
        Введення елементів списку в рядок
        s=[ int(і) for і in input().split() ]
            або
        s=list(map(int,input().split()))
        Введення елементів списку в стовпчик
        s=[]
        for i in range(n):
            a=int(input())
            s.append(a)
        Виведення елементів списку в стовпчик
        for i in range(n):
            print(s[i])
        Виведення елементів списку в рядок
        for i in range(n):
            print(s[i], end=' ')
        або
        print(*s)

    Оператори й функції для роботи зі списками 

    s=[] — створює порожній список s;
    len(s) — довжина послідовності s;
    x in s — результат перевірка приналежності значення x послідовності s 
    s[i]= x — надання елементу з номером i списку s значення x;
    s[i:j:d] — зріз зі списку s від елементів i-го до j-го (не включно) з кроком d,  s[::-1] - елементи списку в протележному порядку;
    min(s) — найменший елемент s;
    max(s) — найбільший елемент s;

    Методи списків
    append(x) — додає елемент зі значенням x в кінець послідовності;
    count(x) — повертає кількість елементів зі значенням x;
    insert(i,x) — вставляє на місце з номером i елемент зі значенням x;
    reverse() — зміняює порядок елементів на зворотний;
    s.sort() — упорядковує елементи масиву s


    Задача 8953
    Вивести масив
    Задача 8954
    Вивести масив 2
    Задача 8955
    Вивести масив 3
    Задача 8956
    Вивести масив 4
    Задача 8957
    Вивести масив 5
    Задача 8958
    Вивести масив 6

    Немає коментарів:

    Дописати коментар