8 клас НУШ

Сьогодні на уроці

17.12

2025-2026


Додаткове завдання до тесту з правил техніки безпеки (3 бали)
Створити на вибір
  • креативний плакат з малюнками чи символами
  • комікс чи діалог між героями;
  • систему знаків;
  • сценарій відеоролика для однокласників, а можна й відеоролик (можна декілька учнів разом)



Збери комп’ютер

http://planeta42.com/it/computerpuzzle/

Приєднай пристрої

http://planeta42.com/it/pcplugs/


12.09

Завдання

Змініть в програмі знак з більшого на менше числа 1840.

В текстовий документ запишіть відповіді на питання завдання 6 та 7, вставте скріни коду.

Оцінювання:

  • 6 балів за створену програму
  • по 1 балу завдання 6
  • 2 бали завдання 7

19.09

https://makecode.microbit.org/


26.09




Посилання для 8-А класу

https://book1.smarttextbook.com.ua/mod/page/view.php?id=313


10.10

17.10

Кодування

Кодування графічних даних

кодування кросворд

https://ua.izzi.digital/DOS/1183864/1186362.html

https://ua.izzi.digital/DOS/1183864/1186356.html

Тест з теми кодування даних


24.10

Конфігурація комп'ютера під потребу

22.10

07.11-14.11

    Практична робота Архівація

21.11
тест з теми 



05.11

05.12  8-В
Виконати завдання з підручника 2, 3, 4 ст 96
Картки

12.11

19.11
12.12
Завдання 1
Створити проєкт: у вікні є два поля для введення, кнопки з назвами арифметичних дій. При натисканні на кнопку виводиться відповідний результат

03.12
Створити проєкт з чотирма кнопками. при натисканні на відповідну кнопку змінюється зображення, наприклад, пори року

10.12

Діагностична робота

Тестові теоретичні запитання

Практичне завдання

Групи результатів 2, 3 по 6 балів
Створити проект Валютний калькулятор.
У формі є поле для введення суми в гривнях. Є дві кнопки Долар та Євро, при натисканні на які виводиться відповідний результат.
Форму зробити зручною, оформити заголовками та зображенням. 

17.12
Створити проект переведення величин: вводиться величина в м, а відповідними кнопками переводиться в см, дм, км.
Форму зробити зручною, оформити заголовками та зображенням. 

2024-2025





Інструкції для учнів

Посилання на клас:

Перейдіть до свого класу за наступним посиланням: https://www.tinkercad.com/joinclass/C9GZP2ZAJ
Введіть ваш псевдонім , призначений викладачем.

22.10

Завдання (з дистосвіти)


Подати у вигляді таблиці

29.10
Завершити завдання

12.11
Завдання з підручника

26.11
Завдання 1
ст.102 п. 12 завдання 2

03.12
Створити проєкт з чотирма кнопками. при натисканні на відповідну кнопку змінюється зображення



14.01
Прапорці, перемикачі
Перемикачі прапорці 
Завдання
Проєкт Морозиво
Оцінювання
Інтерфейс (1 бал):
  • вибір морозива
  • вибір величини ріжка
  • вибір двох добавок
  • кнопка
  • написи для виведення
  • назва вікна
Функціонал (1,5 бали):
  • перемикачі 
  • прапорці
  • виведення
1,5 бали - зміна повідомлення після наступного вибору, можливість оновити вікно

21.01
Проєкт калькулятор
Інтерфейс: 6 балів
Функціонал: 6 балів

Створення проєкту розрахунку комунальних послуг

28.01

04.02

Завдання 1
Робота в групах:
Міні дослідження Переваги та недоліки векторної / растрової графіки

  1. Намалювати в Paint та в офісній програмі на вибір один кубик.
  2. Зберегти файли з назвою "Один кубик", для Paint у форматі bmp (24-розрядний)
  3. Записати розміри файлів
  4. Домалювати фігуру з кубиків як на відео
  5. Зберегти з назвами Фігура з кубиків.
  6. Записати розмір файлів
Завдання 2
Дослідження основних растрових зображень










11.02
Тест Безпечний інтернет

Основні прийоми роботи в середовищі Gimp.
Створити зображення Пейзаж (небо з хмарами, річка, трава, дерева)
Обов'язково використати інструменти
  1. Вибір прямокутником
  2. Вибір еліпсом
  3. Пензель
  4. Заповнення
Е-додаток до п. 18.

04.03
Створити колаж


  1. Розмалювати чорнобіле зображення
  2. Створити зображення з чорнобілим фоном
  3. Створити 3-4 зображення зі зміною кольору (фото автомобіля тощо в різних кольорах)






Ретуш фото
Завдання 2


18.03
Створити листівку  (по 2 бали за кожен виконаний пункт)
  1. Заголовок (створений за допомогою декількох шарів)
  2. Текст 
  3. 2-3 зображення вставлених (готових), створення колажу
  4. Зображення власне створене
  5. Використання фільтрів
  6. Оригінальність


Створення графічних фейків, шахрайство в мережі “Інтернет”


Тест Растрова графіка. Gimp



08.04
Знайдіть та запишіть інформацію по групам
  • про цифрові відео-формати:
    • AVI
    • MPEG
    • MOV
    • WMV
    • 3GP
    • FLV
    • RM
    • VOB
  • про цифрові аудіо-формати
    • MIDI
    • WAV
    • MP3
    • WMA
    • AAC
  • програми плеєри
  • програми грабери
  • програми конвертери
  • програми редактори
15.04





Практична робота: Створення аудіокліпу / міні-подкасту
🎯 Мета:
Навчитися редагувати звук: обрізати, склеювати, додавати ефекти та конвертувати в потрібний формат.

📝 Завдання:
Створи свій власний аудіокліп, у якому буде:

  • голосовий запис (текст, історія, інтерв’ю або розповідь);
  • музичний фон або звукові ефекти;
  • монтаж: обрізання зайвого, поєднання декількох частин;
  • збереження файлу у форматі MP3 або WAV.

🧰 Що тобі знадобиться:
Програма для роботи зі звуком (один з варіантів):
  • Audacity (завантажити: https://www.audacityteam.org/)
  • Онлайн-сервіс: https://mp3cut.net/uk/ — для обрізання та склеювання
  • Soundtrap: https://www.soundtrap.com/ — онлайн-студія для запису і монтажу

✅ Покрокова інструкція:
🔹 Крок 1: Запиши голос
Напиши невеликий текст або сценарій (до 1 хвилини).

Запиши його за допомогою диктофона на телефоні або прямо в програмі.

🔹 Крок 2: Обріж зайве
Виріж паузи, помилки або шум на початку/в кінці.

🔹 Крок 3: Додай музику або ефекти
Можна завантажити безкоштовну фонову музику або використати ефекти (наприклад, звук дощу, аплодисменти).

🔹 Крок 4: Склей усе разом
Поєднай голос, музику, ефекти в один аудіофайл.

🔹 Крок 5: Збережи
Експортуй у форматі MP3 або WAV.

Назви файл: Прізвище_АудіоПроєкт.mp3


🏆 Оцінювання:

Критерій                                             Бал
Якість монтажу (обрізки, плавність)         4
Наявність музики/ефектів                         2
Креативність та оригінальність                 3
Технічна якість (формат, чистий звук) 3

22.04
Створити відео про уроки інформатики, використовуючи скрінкасти

29.04
п.23, 24
Створення анімованих малюнків
Створити 3 стікера. Анімувати їх. Можна записати відео.
Завдання 1 ст 233

06.05
Завдання 4 ст. 250-251



13.05

Гра про інтернет-безпеку

20/05
Тест за групою результатів 4 https://www.classtime.com/code/4NFANR


Немає коментарів:

Дописати коментар