2024-2025
Підручник
Електронні таблиці
Дата | Завдання на урок | ||||||||||||||||||||
04.09 | |||||||||||||||||||||
11.09 | Завдання Типи даних Завдання 1 Автозаповнення Завдання 2 Автозаповнення відео Типи даних відео про автозаповнення |
||||||||||||||||||||
18.09 | |||||||||||||||||||||
25.09 | Завдання
|
||||||||||||||||||||
02.10 | Завдання тренувальне Умовне форматування Завдання малюнок Умовне форматування, графік Завдання Діаграми |
||||||||||||||||||||
09.10 | Завдання Практична Побудова діаграм | ||||||||||||||||||||
16.10 | Завдання 1 Розв'язування задач на обчислення (математичні функції) Виконати завдання 1 та 2 Завдання 2 Функції статистичні |
||||||||||||||||||||
23.10 | Завдання Розв’язування в електронних таблицях математичних, фізичних та економічних задач. |
||||||||||||||||||||
30.10 | Завдання 1 https://ua.izzi.digital/DOS/750894/1250910.html Завдання 2 (з ІТ-освіта) Виконати завдання з кожного аркуша https://docs.google.com/spreadsheets/d/1r4gJXx-b-9SbEu2tLxzWzOX9n9XVkRwc/edit#gid=1130141616 Додаткове https://docs.google.com/spreadsheets/d/1k7S0Q83zg3-bUW9-MvE__dGSaRLZeeNS/edit#gid=322814579 |
||||||||||||||||||||
13.11 | Мови програмування, класифікація Виконати завдання (з дистосвіти) Завдання 4 ст. 156 |
||||||||||||||||||||
20.11 | |||||||||||||||||||||
27.11 | Завдання 1001-1015 (* 1004, 1008, 1009, 1011, 1014, 1016) 1500-1508 |
||||||||||||||||||||
04.12 | Завдання 1017: Парне-непарне 1018: Подвоїти більше 1020: Впорядкування двох 1517: Завдання 5.2 1023: Координатна площина 1025: Існування трикутника 1532: Завдання 7.5 1520: Завдання 5.5 |
||||||||||||||||||||
11.12 | Оцінювання
ГР 1, 2, 3 https://forms.gle/UaGJJpRXzPEbViof9 ГР 4 https://forms.gle/H2mr9yzTY4hWMQn38 Практичні завдання 1 .Створіть
таблицю Рейтинг мов програмування. Відомості візьміть в Інтернеті. 2. Запишіть
мовою програмування задачу Дано два цілих числа. Вивести у відповідь,
яке з чисел менше, чи вони рівні. |
||||||||||||||||||||
18.12 | Завдання з підручника на сторінках 180 182 187 3, 4, 5 |
||||||||||||||||||||
2 семестр | 2 семестр | ||||||||||||||||||||
15.01 | Завдання з підручника на сторінках 190-193 завдання 3 - 6 (кожне 3 бали) 196 завдання 3 (6 задань на вибір по 2 бали) |
||||||||||||||||||||
22.01 | Завдання http://dn.hoippo.km.ua:8885/problem/1537 1537-1542 |
||||||||||||||||||||
29.01 | Завдання Створення моделей П. 20 з підручника |
||||||||||||||||||||
05.02 | Завдання Проєкт Банк п. 20 з підручника |
||||||||||||||||||||
12.02 | Завдання Створити проєкт в пайтон Узор вишивки Деякі функції тут http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/64_Python/index.html Створити проєкт в електронних таблицях Узор вишивки |
||||||||||||||||||||
19.02 | |||||||||||||||||||||
26.02 | Опрацюй п. 1. Виконай завдання. 1. Склади карту знань (інтелект-карту) про
цифрові інструменти, які можуть допомогти у вивчені різних предметів. Приклади
ресурсів для створення інтелект-карт: https://www.canva.com/uk_ua/grafiky/intelekt-karta/
https://web.mindonmap.com/ https://coggle.it/ 2. Поясни, як застосування цифрових інструментів
впливає на результати твоєї навчальної діяльності. |
||||||||||||||||||||
05.03 | Завдання 1 https://quickdraw.withgoogle.com/?locale=en_US - перевірте штучний інтелект, надішліть скрін своїх зображень Завдання 2 https://studio.code.org/s/oceans/lessons/1/levels/2 - навчіть "штучний інтелект" рятувати океани. 1. Дослідницький проєкт "ШІ навколо нас"Завдання: дослідити, де в повсякденному житті використовується ШІ .
2. Аналітичне завдання "ШІ та професії майбутнього"Завдання: дослідити, як штучний інтелект змінює ринок праці, які професії зникнуть, а які з’являться. |
||||||||||||||||||||
12.03 | Дебати "ШІ – користь чи загроза?"🔹 Завдання: дві групи – одна захищає позитивні сторони ШІ, інша аргументує ризики. Завдання2. Знайти в інтернеті фейкові зображення створенні ШІ. Створити зображення та вказати переваги та недоліки ШІ https://designer.microsoft.com/home https://www.bing.com/images/create?FORM=GENEXP |
||||||||||||||||||||
19.03 | Тест з теми Цифрові інструменти для навчання https://vseosvita.ua/test/start/edk672 Тема Опрацювання текстових даних Інтерактивна вправа Кодування |
||||||||||||||||||||
26.03 |
|
||||||||||||||||||||
09.04 | Розпочинаємо створення журналу.
Оцінювання ГР2 0-2 бали за кожен виконаний пунк ГР3 1-6 балів виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом з допомогою вчителя; 7-9 балів виконує творчі завдання; пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя 10-12 балів застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; аналізує власні навчальні дії самостійно Додатково можна створити обкладинку журналу за зразком |
||||||||||||||||||||
Алгоритми та програми
Встановлюємо середовище програмування
На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)
Онлайнові компілятори
https://repl.it/languages/python3
Лінійні алгоритми
Тест Мови програмування
Введення числових даних
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
Виведення даних
print (a) #виведення числа з нового рядкаprint (a, b) #виведення чисел в один рядокprint ('Відповідь: ' , x, ' км.') #виведення змінної з пояснювальним текстом
Виведення дійсного числа з заданою кількістю символів після комиprint("%0.3f"% (a)) # де 0.3 - кількість символів після коми, а - змінна
У деяких задачах важливо не виводити зайвих пробілів у команді print, тож варто вказувати розділювач print(a,b,sep=''), що означає виведення двох змінних підряд, без пробілу між ними.
Розгалужені алгоритми
Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False, виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.Чи є дільником? У двох рядках дано по одному натуральному числу. Виведіть YES, якщо перше число є дільником другого, або NO у іншому випадку.
Задача
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий. Блок-схема розв'язання задачі
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
Цикли з лічильником
Загальний вигляд:for i in range(start,stop,step): тіло циклу
start – початкове значення параметра циклуstop – кінцеве значення параметра при якому виконання циклу завершитьсяstep- крок
ЗадачіНадрукувати числа від 1 до 20Надрукувати числа від 1 до 20 у рядок
Побудова діаграм
2023-2024
Причому, число в комірці В3 і текст в комірках А3 и А4 мають виводитись тільки після вводу імені першого гравця, а число в комірці В5 і текст в комірках А5, А6 і В6 – тільки після вводу імені другого гравця.
Немає коментарів:
Дописати коментар