7 клас НУШ

 

Електронні таблиці

Підручник



19.09





03.10
10.10



17.10

Функції статистичні


Змоделювати на аркуші MS Excel підкидання грального кубика, тобто випадковим чином отримати одне з цілих чисел 1,2, …6, кожним з двох гравців (значення в комірках В2 и В4).
Визначити результат гри і вивести його в комірці В6 у вигляді «виграв Іван» (якщо ім'я першого гравця – Іван), «виграв Євген» (якщо ім’я другого гравця – Євген) або «нічия».
Причому, число в комірці В3 і текст в комірках А3 и А4 мають виводитись тільки після вводу імені першого гравця, а число в комірці В5 і текст в комірках А5, А6 і В6 – тільки після вводу імені другого гравця.


Алгоритми та програми

Встановлюємо середовище програмування 

 Завантажити Python 3

На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати

Python 3.4
Python 3.4(64)

Онлайнові компілятори


https://repl.it/languages/python3

або 

07.11

Виконати завдання  (з дистосвіти)




Лінійні алгоритми


Введення числових даних
a=int(input())           # введення цілого числа
b=float(input())       # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split())     # введення цілих чисел у рядок

Виведення даних

print (a)                      #виведення числа з нового рядка
print (a, b)                  #виведення чисел в один рядок
print ('Відповідь: ' , x, ' км.')       #виведення змінної з пояснювальним текстом

Виведення дійсного числа з заданою кількістю символів після коми
print("%0.3f"% (a))   # де 0.3 - кількість символів після коми, а - змінна

У деяких задачах важливо не виводити зайвих пробілів у команді print, тож варто вказувати розділювач print(a,b,sep=''), що означає виведення двох змінних підряд, без пробілу між ними.

1001-1015 (* 1004, 1008, 1009, 1011, 1014, 1016)
1500-1508

21.11


28.11

Розгалужені алгоритми

Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False, виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.
Чи є дільником? У двох рядках дано по одному натуральному числу. Виведіть YES, якщо перше число є дільником другого, або NO у іншому випадку.

Задача
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий. 
Блок-схема розв'язання задачі

a=int(input())
if a ==90:
     print('прямий')
else:
     if a<90:
          print('гострий')
     else:
          print('тупий')



Практична робота 28.11


1516-1536
Задача 8861
Модуль числа
Задача 8862
Знак числа
Задача 8863
Парність числа
Задача 8864
Числа одного знаку
Задача 8865
Однакова парність
Задача 8866
Подільність
Задача 8867
Менше з двох
Задача 8868
Більше з двох
Задача 8869
Впорядкування двох
Задача 8870
Менше з трьох
Задача 8871
Більше з трьох
Задача 8872
Впорядкування трьох
Задача 8873
Одноцифрове число
Задача 8874
Двоцифрове число
Задача 8875
Трицифрове число
Задача 8876
Ціле число
Задача 8877
Повний квадрат
Задача 8878
Степінь числа 10
Задача 8879

04.12

Цикли з лічильником

Загальний вигляд:
for i in range(start,stop,step):
     тіло циклу

start – початкове значення параметра циклу
stop – кінцеве значення параметра при якому виконання циклу завершиться
step- крок

Задачі
Надрукувати числа від 1 до 20
Надрукувати числа від 1 до 20 у рядок

З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму чисел, які розміщені між ними
З клавіатури вводиться два числа. Знайти кількість парних чисел, які розміщені між ними
(Перед операцією додавання треба перевірити, чи є число парним. Якщо число парне, то додаємо 1)

1537-1542

12.12
1. з презентації
2. ст. 119
3. ст. 121
4-6 ст. 126-128

Запрограмуй самостійно
ст. 130

Клавіатурний тренажер

19.12
Тест з програмування https://onlinetestpad.com/zutex5uc6sk7k


09.01
Цикли з умовою
1561
1562
1558-1560


15.01
ст.133-141


23.01
ст. 100-104 (автор Казанцева)




Комп'ютер загадує число від 1 до 10. Користувач має відгадати його.
    Додайте підказки про те, що шукане число більше чи менше
    Змініть діапазон до 100. Та надайте лише 10 спроб для відгадування.


Текстові документи

20.02

Практична робота 

текст


27.02



02.04

Виконати завдання 4, ст. 128

Виконати завдання 5, ст. 135

Заготовки в папці 16

Файли заготовки


09.04

Практична робота, яку потрібно відформатувати таким чином


16.04

Виконати завдання 2, ст. 136

Виконати завдання 4, ст. 138

Заготовки в папці 17

Файли заготовки

22.04
07.05
Створити буклет про вишивку

Створити листівку до дня матері

14.05
Створити проєкт в пайтон Узор вишивки





Створити проєкт в електронних таблицях Узор вишивки
21.05

Створити інфографіку (карту знань) Підсумки 7 класу: отримані знання, самооцінювання, вподобання

Документ в допомогу

Немає коментарів:

Дописати коментар