7 клас НУШ

 2024-2025

Підручник

Електронні таблиці

Дата Завдання на урок
04.09

11.09

Завдання Типи даних  
Завдання 1 Автозаповнення  
Завдання 2 Автозаповнення 

 відео Типи даних
відео про автозаповнення
18.09


25.09
Завдання


Додаткові завдання

    02.10 Завдання тренувальне Умовне форматування
    Завдання малюнок Умовне форматування, графік

    Завдання Діаграми

    09.10 Завдання Практична Побудова діаграм
    16.10 Завдання 1 Розв'язування задач на обчислення (математичні функції)
    Виконати завдання 1 та 2

    Завдання 2  Функції статистичні
    23.10 Завдання 
    Розв’язування в електронних таблицях математичних, фізичних та економічних задач.
    30.10 Завдання 1 
    https://ua.izzi.digital/DOS/750894/1250910.html

    Завдання 2 (з ІТ-освіта) Виконати завдання з кожного аркуша 
     https://docs.google.com/spreadsheets/d/1r4gJXx-b-9SbEu2tLxzWzOX9n9XVkRwc/edit#gid=1130141616


    Додаткове https://docs.google.com/spreadsheets/d/1k7S0Q83zg3-bUW9-MvE__dGSaRLZeeNS/edit#gid=322814579
    13.11


    Виконати завдання  (з дистосвіти)
    Завдання 4 ст. 156
    20.11
    1001-1015 (* 1004, 1008, 1009, 1011, 1014, 1016)
    1500-1508

    27.11 Завдання
    1001-1015 (* 1004, 1008, 1009, 1011, 1014, 1016)
    1500-1508
    04.12 Завдання
    1017: Парне-непарне
    1018: Подвоїти більше
    1020: Впорядкування двох
    1517: Завдання 5.2
    1023: Координатна площина
    1025: Існування трикутника

    1532: Завдання 7.5
    1520: Завдання 5.5
    11.12 Оцінювання

     

    Тести

    Завдання1

    Завдання 2

    ГР 1

    8

    3

    1

    ГР 2

    4

    4

    4

    ГР 3

    8

    2

    2

    ГР 4

    12

     

     

    Тестові завдання
    ГР 1, 2, 3 https://forms.gle/UaGJJpRXzPEbViof9
    ГР 4 https://forms.gle/H2mr9yzTY4hWMQn38
    Практичні завдання

    1 .Створіть таблицю Рейтинг мов програмування.

    Відомості візьміть в Інтернеті.
    Запишіть у таблицю 5-7 мов програмування та відсоток балів, які вони набирають.
    Відформатуйте таблицю.
    Створіть порівняльну діаграму за введеними даними.
    Збережіть таблицю в свою папку.

    2. Запишіть мовою програмування задачу

    Дано два цілих числа. Вивести у відповідь, яке з чисел менше, чи вони рівні.

    18.12 Завдання з підручника на сторінках
    180
    182
    187   3, 4, 5
    2 семестр 2 семестр
    15.01 Завдання з підручника на сторінках
    190-193 завдання 3 - 6 (кожне 3 бали)

    196 завдання 3 (6 задань на вибір по 2 бали)
    22.01 Завдання  
    http://dn.hoippo.km.ua:8885/problem/1537
    1537-1542
    29.01 Завдання  
    Створення моделей 
    П. 20 з підручника
    05.02 Завдання 
    Проєкт Банк
    п. 20 з підручника
    12.02 Завдання 
    Створити проєкт в пайтон Узор вишивки





    Створити проєкт в електронних таблицях Узор вишивки

    19.02
    26.02

    Опрацюй п. 1. Виконай завдання.

    1. Склади карту знань (інтелект-карту) про цифрові інструменти, які можуть допомогти у вивчені різних предметів. Приклади ресурсів для створення інтелект-карт:

    https://www.canva.com/uk_ua/grafiky/intelekt-karta/

    https://web.mindonmap.com/

    https://coggle.it/ 

    2. Поясни, як застосування цифрових інструментів впливає на результати твоєї навчальної діяльності.

    05.03
    Завдання 1
    https://quickdraw.withgoogle.com/?locale=en_US - перевірте штучний інтелект, надішліть скрін своїх зображень
    Завдання 2
    https://studio.code.org/s/oceans/lessons/1/levels/2 - навчіть "штучний інтелект" рятувати океани. 

    1. Дослідницький проєкт "ШІ навколо нас"

    Завдання: дослідити, де в повсякденному житті використовується ШІ .
    Формат: презентація або постер.
    Запитання для аналізу:

    • Як цей ШІ працює?
    • Чи полегшує він життя людей?
    • Які є ризики його використання?

    2. Аналітичне завдання "ШІ та професії майбутнього"

    Завдання: дослідити, як штучний інтелект змінює ринок праці, які професії зникнуть, а які з’являться.
    Формат: міні-доповідь, постер або презентація.


    12.03

    Дебати "ШІ – користь чи загроза?"

    🔹 Завдання:  дві групи – одна захищає позитивні сторони ШІ, інша аргументує ризики.
    🔹 Формат: дебати, підготовка аргументів на основі реальних прикладів.


    Завдання2. Знайти в інтернеті фейкові зображення створенні ШІ.

    Створити зображення та вказати переваги та недоліки ШІ

    https://www.canva.com/

    https://designer.microsoft.com/home

    https://www.bing.com/images/create?FORM=GENEXP

    19.03Тест з теми Цифрові інструменти для навчання
    https://vseosvita.ua/test/start/edk672

    Тема 
    Опрацювання текстових даних
    Інтерактивна вправа Кодування 


    26.03

    ст. 40

    Завдання Таблиця 
    ст. 42 кросворд

    09.04Розпочинаємо створення журналу.
    1. Завантажити з папки файл text.txt Створення журналу , скопіювати текст та вставити в новий документ текстового процесора (Word або Writer)
    2. Відформатувати: шрифт TimesNewRoman, 14 пт, вирівнювання по ширині, відступ першого абзацу - 1,25
    3. Заголовки за зразком в Інструкція
    4. Колонки за зразком  в Інструкція
    5. Вставити зображення (завантажити з папки та вставити за зразком)
    6. Створити зображення рибок
    Оцінювання
    ГР2
    0-2 бали за кожен виконаний пунк

    ГР3
    1-6 балів виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом з допомогою вчителя;
    7-9 балів виконує творчі завдання; пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя
    10-12 балів застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; аналізує власні навчальні дії самостійно

    Додатково можна створити обкладинку журналу за зразком


















    Алгоритми та програми

    Встановлюємо середовище програмування 

    На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
    Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
    Python 3.4
    Python 3.4(64)

    Онлайнові компілятори


    https://repl.it/languages/python3

    Лінійні алгоритми


    Введення числових даних

    a=int(input())           # введення цілого числа
    b=float(input())       # введення дійсного числа
    a,b,c=map(int,input().split())     # введення цілих чисел у рядок

    Виведення даних

    print (a)                      #виведення числа з нового рядка
    print (a, b)                  #виведення чисел в один рядок
    print ('Відповідь: ' , x, ' км.')       #виведення змінної з пояснювальним текстом

    Виведення дійсного числа з заданою кількістю символів після коми
    print("%0.3f"% (a))   # де 0.3 - кількість символів після коми, а - змінна

    У деяких задачах важливо не виводити зайвих пробілів у команді print, тож варто вказувати розділювач print(a,b,sep=''), що означає виведення двох змінних підряд, без пробілу між ними.

    Розгалужені алгоритми

    Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False, виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.
    Чи є дільником? У двох рядках дано по одному натуральному числу. Виведіть YES, якщо перше число є дільником другого, або NO у іншому випадку.

    Задача
    Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
    Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
    Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий. 
    Блок-схема розв'язання задачі

    a=int(input())
    if a ==90:
         print('прямий')
    else:
         if a<90:
              print('гострий')
         else:
              print('тупий')

    Цикли з лічильником

    Загальний вигляд:
    for i in range(start,stop,step):
         тіло циклу

    start – початкове значення параметра циклу
    stop – кінцеве значення параметра при якому виконання циклу завершиться
    step- крок

    Задачі
    Надрукувати числа від 1 до 20
    Надрукувати числа від 1 до 20 у рядок

    З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму чисел, які розміщені між ними
    З клавіатури вводиться два числа. Знайти кількість парних чисел, які розміщені між ними
    (Перед операцією додавання треба перевірити, чи є число парним. Якщо число парне, то додаємо 1)

    1537-1542






    Побудова діаграм

    2023-2024

    Змоделювати на аркуші MS Excel підкидання грального кубика, тобто випадковим чином отримати одне з цілих чисел 1,2, …6, кожним з двох гравців (значення в комірках В2 и В4).
    Визначити результат гри і вивести його в комірці В6 у вигляді «виграв Іван» (якщо ім'я першого гравця – Іван), «виграв Євген» (якщо ім’я другого гравця – Євген) або «нічия».
    Причому, число в комірці В3 і текст в комірках А3 и А4 мають виводитись тільки після вводу імені першого гравця, а число в комірці В5 і текст в комірках А5, А6 і В6 – тільки після вводу імені другого гравця.



    28.11


    Практична робота 28.11


    1516-1536
    Задача 8861
    Модуль числа
    Задача 8862
    Знак числа
    Задача 8863
    Парність числа
    Задача 8864
    Числа одного знаку
    Задача 8865
    Однакова парність
    Задача 8866
    Подільність
    Задача 8867
    Менше з двох
    Задача 8868
    Більше з двох
    Задача 8869
    Впорядкування двох
    Задача 8870
    Менше з трьох
    Задача 8871
    Більше з трьох
    Задача 8872
    Впорядкування трьох
    Задача 8873
    Одноцифрове число
    Задача 8874
    Двоцифрове число
    Задача 8875
    Трицифрове число
    Задача 8876
    Ціле число
    Задача 8877
    Повний квадрат
    Задача 8878
    Степінь числа 10
    Задача 8879

    04.12



    12.12
    1. з презентації
    2. ст. 119
    3. ст. 121
    4-6 ст. 126-128

    Запрограмуй самостійно
    ст. 130

    Клавіатурний тренажер

    19.12
    Тест з програмування https://onlinetestpad.com/zutex5uc6sk7k


    09.01
    Цикли з умовою
    1561
    1562
    1558-1560


    15.01
    ст.133-141


    23.01
    ст. 100-104 (автор Казанцева)




    Комп'ютер загадує число від 1 до 10. Користувач має відгадати його.
        Додайте підказки про те, що шукане число більше чи менше
        Змініть діапазон до 100. Та надайте лише 10 спроб для відгадування.


    Текстові документи

    20.02

    Практична робота 

    текст


    27.02



    12.03

    19.03

    02.04

    Виконати завдання 4, ст. 128

    Виконати завдання 5, ст. 135

    Заготовки в папці 16

    Файли заготовки


    09.04

    Практична робота, яку потрібно відформатувати таким чином


    16.04

    Виконати завдання 2, ст. 136

    Виконати завдання 4, ст. 138

    Заготовки в папці 17

    Файли заготовки

    22.04
    07.05
    Створити буклет про вишивку

    Створити листівку до дня матері

    14.05

    21.05

    Створити інфографіку (карту знань) Підсумки 7 класу: отримані знання, самооцінювання, вподобання

    Документ в допомогу

    Немає коментарів:

    Дописати коментар