Електронні таблиці
Підручник
04.09Виконати практичн1, 2 ст. 63 - 67
12.09
04.09
Виконати практичн1, 2 ст. 63 - 67
12.09
19.09
03.1010.10
17.10
Функції статистичні
Змоделювати на аркуші MS Excel підкидання грального кубика, тобто випадковим чином отримати одне з цілих чисел 1,2, …6, кожним з двох гравців (значення в комірках В2 и В4).
Причому, число в комірці В3 і текст в комірках А3 и А4 мають виводитись тільки після вводу імені першого гравця, а число в комірці В5 і текст в комірках А5, А6 і В6 – тільки після вводу імені другого гравця.
Алгоритми та програми
Встановлюємо середовище програмування
На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)
На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)
Онлайнові компілятори
https://repl.it/languages/python3
або
07.11
Виконати завдання (з дистосвіти)
Мови програмування, класифікація
Онлайнові компілятори
https://repl.it/languages/python3https://www.tutorialspoint.com/execute_python3_online.php
Лінійні алгоритми
Введення числових даних
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
Введення числових даних
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
Виведення даних
print (a) #виведення числа з нового рядкаprint (a, b) #виведення чисел в один рядокprint ('Відповідь: ' , x, ' км.') #виведення змінної з пояснювальним текстом
Виведення дійсного числа з заданою кількістю символів після комиprint("%0.3f"% (a)) # де 0.3 - кількість символів після коми, а - змінна
У деяких задачах важливо не виводити зайвих пробілів у команді print, тож варто вказувати розділювач print(a,b,sep=''), що означає виведення двох змінних підряд, без пробілу між ними.
21.11
Тест Мови програмування
28.11
Розгалужені алгоритми
Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False, виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.
Чи є дільником? У двох рядках дано по одному натуральному числу. Виведіть YES, якщо перше число є дільником другого, або NO у іншому випадку.
Задача
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
Блок-схема розв'язання задачі
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
Практична робота 28.11
1516-1536
Задача 8861
Модуль числа
Задача 8862
Знак числа
Задача 8863
Парність числа
Задача 8864
Числа одного знаку
Задача 8865
Однакова парність
Задача 8866
Подільність
Задача 8867
Менше з двох
Задача 8868
Більше з двох
Задача 8869
Впорядкування двох
Задача 8870
Менше з трьох
Задача 8871
Більше з трьох
Задача 8872
Впорядкування трьох
Задача 8873
Одноцифрове число
Задача 8874
Двоцифрове число
Задача 8875
Трицифрове число
Задача 8876
Ціле число
Задача 8877
Повний квадрат
Задача 8878
Степінь числа 10
Задача 8879
04.12
Цикли з лічильником
Загальний вигляд:
for i in range(start,stop,step):
тіло циклу
start – початкове значення параметра циклу
stop – кінцеве значення параметра при якому виконання циклу завершиться
step- крок
Задачі
Надрукувати числа від 1 до 20
Надрукувати числа від 1 до 20 у рядок
З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму чисел, які розміщені між ними
З клавіатури вводиться два числа. Знайти кількість парних чисел, які розміщені між ними
(Перед операцією додавання треба перевірити, чи є число парним. Якщо число парне, то додаємо 1)
1537-1542
12.12
1. з презентації
2. ст. 119
3. ст. 121
4-6 ст. 126-128
Запрограмуй самостійно
ст. 130
Клавіатурний тренажер
19.12
Тест з програмування https://onlinetestpad.com/zutex5uc6sk7k
09.01
Цикли з умовою
1561
1562
1558-1560
15.01
ст.133-141
23.01
ст. 100-104 (автор Казанцева)
Комп'ютер загадує число від 1 до 10. Користувач має відгадати його. Додайте підказки про те, що шукане число більше чи менше
Змініть діапазон до 100. Та надайте лише 10 спроб для відгадування.
Текстові документи
20.02
Практична робота
текст
27.02
02.04
Виконати завдання 4, ст. 128
Виконати завдання 5, ст. 135
Заготовки в папці 16
Заготовки в папці 16
Файли заготовки
09.04
Виконати завдання 4, ст. 138
Заготовки в папці 17
Заготовки в папці 17
Файли заготовки
22.0407.05Створити буклет про вишивку
Створити листівку до дня матері
14.05Створити проєкт в пайтон Узор вишивки
Деякі функції тут http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/64_Python/index.html
Створити проєкт в електронних таблицях Узор вишивки21.05
Створити інфографіку (карту знань) Підсумки 7 класу: отримані знання, самооцінювання, вподобання
Документ в допомогу
Створити буклет про вишивку
Створити листівку до дня матері
Створити проєкт в пайтон Узор вишивки
Деякі функції тут http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2016/64_Python/index.html
Створити проєкт в електронних таблицях Узор вишивки
21.05
Немає коментарів:
Дописати коментар