6 клас НУШ

2025-2026

Сьогодні на уроці
04.12

Електронна пошта

Дата Завдання на урок
03.09 Тест з правил ТБ і поведінки в кабінеті інформатики


10.09
Поштові служби інтернету
https://ua.izzi.digital/DOS/750894/750940.html
Перевір свій пароль https://www.security.org/how-secure-is-my-password/ 

Завдання

Виконати завдання 3 ст. 41
Відправити свою презентацію на електронну скриньку lenboyko@ukr.net, дотримуючись тих правил. (див. ст. 40)

Оцінювання

ГР1. Працює з інформацією, даними

  • початковий/середній рівень:
    Учень зібрав окремі факти про етикет електронного листування, але не систематизував їх. Приклади листів неповні або нечітко демонструють помилки.

  • достатній рівень:
    Правила етикету підібрані коректно, подані логічно. Є приклади неправильних і правильних листів, але не всі помилки пояснено. Приклади взято з інтернету.

  • високий рівень:
    Учень/иця не лише підібрали і систематизували інформацію, а й творчо підійшов: правила сформульовані зрозуміло, наведені кілька різних ситуацій, пояснено, чому саме приклади є порушенням і як їх виправлено.

ГР3. Працює в цифровому середовищі

  • початковий/середній рівень:

    • Презентація прикріплена до листа, але без теми або повідомлення.

    • Можливі технічні помилки (наприклад, файл не відкривається, відсутнє ім’я файлу).

    • Адресат не вказаний або вказаний некоректно.

  • достатній рівень:

    • лист правильно оформлено: є тема, звернення, короткий супровідний текст.

    • Презентація надіслана в потрібному форматі, файл має адекватну назву.

    • Дотримано базових правил етикету електронного листування.

  • високий рівень:

    • Лист відповідає усім нормам електронного етикету

    • Файл має змістовну назву, прикріплений у правильному форматі.

    • Відчувається відповідальність і культура електронного спілкування.

Виконати Практична робота ст. 28

Веб-квест Електронна пошта  
18.09 Презентація
Завдання
Інтерактивні вправи

 https://wordwall.net/play/38056/079/695

https://wordwall.net/play/38056/277/534

Завдання 
https://special.ain.ua/how-to-avoid-scammers-on-the-internet/

https://learningapps.org/view26317220

https://wordwall.net/play/38236/319/701

https://wordwall.net/play/38236/471/373

https://wordwall.net/play/38236/660/912

https://wordwall.net/play/38236/794/518

25.09

Онлайн-навчання
  1. Перейдіть за посиланням і попрацюйте з тренажером правопису з української мови  webpen.com.ua
  2. Ознайомтеся з деякими ресурсами для навчання з файлу
  3. Дайте оцінку, чи корисні такі ресурси для навчання, і поясніть свою думку.

Практична робота
1. Створіть в адресній книзі групу «Клас», додайте принаймні 3 учні та мене. Надішліть усім членам групи листа з темою Онлайн-навчання. Напишіть в листі, що сподобалося, про що б ви розповіли друзям з цієї теми, щоб зацікавити їх, опишіть принаймні 3 ресурси. Запитайте у листі про онлайн-ресерси з шкільного предмету, з якого не знайшли корисного матеріалу. Зробіть скрін цього листа.
2. Створіть та надішліть відповідь на один з листів. Додайте до тексту листа-відповіді перше речення отриманого листа як цитату, додайте ваше прізвище та дату виконання практичної роботи. Зробіть скрін цього листа 
3. Надішліть  на адресу lenboyko@ukr.net скріни 1 та 2 завдання.

    02.10 Завдання
    Клавіатурний тренажер https://www.ratatype.ua/

    Інтерактивні вправи для повторення правил введення тексту та форматування

    ГР 1. Тест з теми електронна пошта
    https://www.classtime.com/code/SS3IZG
    09.10 Тест Введення, редагування тексту
    Завдання з підручника ст. 62 оголошення
    Завдання 3 ст. 70
    Завдання 4 ст. 71

    16.10Завдання 4 ст 73

    Завантажити файл Кий.   Текст
    Завантажити зображення Ладдя.   
    Зображення
    Відформатувати за зразком.  Зразок (Видалити порожні рядки, міжрядковий інтервал 1,5, відступ першого рядка 1,25, текст вирівняти по ширині, заголовок - по центру та вибрати синій колір. Для зображення застосувати стиль на свій смак)
    23.10 Форматування тексту та зображень в текстововму документі
    Завдання 
    Зображення
    ГР 2
    1. Завантажити файл 
    2. Відформатувати: основний текст - Times New Roman, 12 пт., міжрядковий інтервал 1,5, відступ першого рядка 1,25, текст вирівняти по ширині, назви свят - по центру.
    3. До кожного свята знайти та додати зображення. Встановити відповідне обтікання. Зображення розташовувати по черзі зліва та справа. До зображень додати стилі за власним смаком.
    4. Зберегти в свою папку з назвою Державні свята України.
    ГР3
    Завдання Спільна робота з документом

    06.11
    Завдання
    Українські свята та традиції
    Груповий проєкт: скласти список свят, традицій та обрядів.
    Кожному учню відводиться одна сторінка. На сторінці: заголовок, текст та зображення, розташоване справа вгорі сторінки.
    Текст: Times New Roman, 14, відступ першого рядка 1,25, міжрядковий інтервал 1,5, вирівнювання по ширині
    Заголовок виділяється іншим шрифтом та розміром, кольором, по центру
    Після тексту справа прізвище та ім'я, хто працював над сторінкою



    13.11 Завдання 


    22.11
    29.11 Завдання Спільний документ
    06.12
    13.11
    20.11
    Завдання

    27.12 Завдання
    Об'єкти
    Робота з черепашкою
    04.12

    Python

    import turtle - завжди пишеться напочатку
    Властивості та команди черепашки
    <ім'я об'єкта>.<назва властивості>(<значення властивості>)
    color - колір (можна вказувати один або два кольори текстом або кодом кольору)
    goto(x,y) - перейти у точку з координатами (x, y)
    forward(x) або fd(x) - пройти вперед на x кроків 
    backward(x), bk(x) - пройти назад на x кроків 
    left(x), lt(x) - повернути ліворуч на x градусів;
    right(x), rt(x)  - повернути праворуч на x градусів;
    circle(r) - намалювати коло радіуса r 
    begin_fill() - початок заповнення фігури
    end_fill()  - закінчити заповнення

    shape - задати форму:
    • "arrow" - стрілка
    • "turtle" - черепашка
    • "circle"- круг
    • "square" - квадрат
    • "triangle" - трикутник
    • "classic"- класична 

    stamp - відбиток черепашки, штамп


    11.12 Завдання
    Створити будиночок
    ГР2
    4 квадрат
    2 дах
    2 двері
    2 вікно
    2 різнокольорове
    ГР3
    3 бали підключений модуль
    3 бали використані потрібні команди
    3 бали всі команди без помилок
    3 бали збережене в свою папку з правильною назвою

    07.02 Завдання


    14.02 Завдання
    https://replit.com/languages/python-turtle
    Циклічний узор з кругів

    21.02 Завдання

    28.02 Завдання Опрацювати конспект
    Завантажити функцію from random import randint
    Функція randint(х1,х2) вибирає ціле випадкове число в діапазоні від х1 до х2,  наприклад, a=randint(100,200)
    Введення змінних для черепашки
    <змінна>=int(turtle.numinput(‘<заголовок спливаючого вікна >’,’<текст у вікні>’,<число на випадок, якщо користувач нічого не ввів>))

    07.03 Завдання Створити проєкт "Вгадай число"
    • Комп’ютер загадує випадкове число від 1 до 100
    • Користувач вводить число (намагається відгадати)
    • Якщо число відгадали, то черепашка повідомляє «Ура! Відгадали!»
    • В іншому випадку повідомляє, що число більше за загадане чи менше.
    • Всього спроб має бути не більше 10. По закінченню спроб, виводиться відповідне повідомлення
    Оцінювання:
    ГР2 (бали сумуються)
    4 Програма, отримавши два числа, повідомляє, яке з них більше чи вони рівні
    2 Одне число задає комп'ютер випадковим чином
    3 Правильно повідомляє відповідь щодо введеного числа
    2 Програма дає 10 спроб
    1 Виводиться повідомлення про закінчення спроб
    ГР3
    6 балів - переписати задачу з зразка та зберегти в свою папку
    8 балів - завершений проєкт з допомою вчителя
    10 балів - завершений проєкт з незначними порадами
    12 балів - виконаний проєкт без допомоги
    14.03 Побудувати за допомогою координат будинок, лебедя (див. картки)
    Довідник кольорів
    https://www.color-hex.com/
    https://trinket.io/docs/colors
    Додатково: урок
    21.03 Завдання Побудова координатної площини
    Спочатку програми
    speed(10)
    color('grey')
    x=-400
    y=400
    pu()
    goto(x,y)
    pd()

    підписи координат

    for i in range(400,-400,-100):
        goto(2,i)
        write(i)
    goto(-400,0)
    for i in range(-400,500,100):
        if i!=0:
            goto(i,5)
            write(i)

    28.03 Завдання
    Тест з теми https://quizizz.com/join?gc=43653892
    11.04 Завдання
    Практична робота Щоденник
    18.04 Завдання
    Завдання Типи даних  
     відео Типи даних

    25.04 Завдання
    Виконати завдання 1 ст. 103-104,
    завдання 3, 4 ст. 106-107

    02.05 Завдання
    Обчислення дробів в ЕТ 

    09.05 Завдання
    Виконати завдання 6 ст. 98-99
    16.05 Завдання Створити модель домашнього калькулятора обчислення вартості 
    комунальних послуги:
    • створити таблицю зі стовпцями: назва, сайт постачальника, ціна за 1, показники лічильника попередні, показники лічильника поточні, вартість.
    • знайти в інтернеті вартість послуг для нашого міста, в другий стовпчик вставити покликання на сайт, заповнити інші стовпці
    • провести обчислення, знайти загальну суму.
    • Побудувати діаграму витрат
    • Оформити таблицю в естетичний вигляд
    Додаткове завдання 6 ст. 111
    22.05 Діагностична робота
    ГР4


    Тест з теми Табличний процесор ГР1











    Немає коментарів:

    Дописати коментар