6 клас НУШ

 

2024-2025

Електронна пошта

Дата Завдання на урок
06.09 Перевір свій пароль https://www.security.org/how-secure-is-my-password/ 

13.09
Відправляйте свої листи  на електронну скриньку lenboyko@ukr.net

Веб-квест Електронна пошта  
20.09 Завдання

27.09

Практична робота
1. Створіть в адресній книзі групу «Клас», додайте принаймні 3 учні (зробіть скрін). Надішліть усім членам групи листа з темою Музика. Додайте до тексту листа опис улюбленого музичного стилю, прикріпіть до листа фото одного з музикантів. Зробіть скрін цього листа.
2. Створіть та надішліть відповідь на один з листів. Додайте до тексту листа-відповіді перше речення отриманого листа як цитату, додайте ваше прізвище та дату виконання практичної роботи. Зробіть скрін цього листа 
3. Надішліть  на адресу lenboyko@ukr.net скріни 1 та 2 завдання.

    04.10 Завдання 
    11.10 Завдання 
    https://special.ain.ua/how-to-avoid-scammers-on-the-internet/https://learningapps.org/view26317220

    18.10https://inform-boyko.blogspot.com/2024/10/4-5-8.html

    25.10 Завдання 

    Клавіатурний тренажер https://www.ratatype.ua/
    01.11 Завдання з підручника ст. 62 оголошення
    ст. 71
    15.11 Завдання 
    Завантажити файл Кий.   Текст
    Завантажити зображення Ладдя.   
    Зображення
    Відформатувати за зразком.  Зразок (Видалити порожні рядки, міжрядковий інтервал 1,5, відступ першого рядка 1,25, текст вирівняти по ширині, заголовок - по центру та вибрати синій колір. Для зображення застосувати стиль на свій смак)

    22.11 Завдання 4 ст 73
    29.11 Завдання Спільний документ
    06.12 Завдання Українські свята та традиції
    Груповий проєкт: скласти список свят, традицій та обрядів.
    Кожному учню відводиться одна сторінка. На сторінці: заголовок, текст та зображення, розташоване справа вгорі сторінки.
    Текст: Times New Roman, 14, відступ першого рядка 1,25, міжрядковий інтервал 1,5, вирівнювання по ширині
    Заголовок виділяється іншим шритом та розміром, кольором, по центру
    Після тексту справа прізвище та ім'я, хто працював над сторінкою
    13.12 Завдання

    17.01 Завдання
    Об'єкти
    Робота з черепашкою
    24.01

    Python

    import turtle - завжди пишеться напочатку
    Властивості та команди черепашки
    <ім'я об'єкта>.<назва властивості>(<значення властивості>)
    color - колір (можна вказувати один або два кольори текстом або кодом кольору)
    goto(x,y) - перейти у точку з координатами (x, y)
    forward(x) або fd(x) - пройти вперед на x кроків 
    backward(x), bk(x) - пройти назад на x кроків 
    left(x), lt(x) - повернути ліворуч на x градусів;
    right(x), rt(x)  - повернути праворуч на x градусів;
    circle(r) - намалювати коло радіуса r 
    begin_fill() - початок заповнення фігури
    end_fill()  - закінчити заповнення

    shape - задати форму:
    • "arrow" - стрілка
    • "turtle" - черепашка
    • "circle"- круг
    • "square" - квадрат
    • "triangle" - трикутник
    • "classic"- класична 

    stamp - відбиток черепашки, штамп


    31.01 Завдання
    Створити будиночок
    07.02 Завдання
    Закінчити будинок

    14.02 Завдання
    https://replit.com/languages/python-turtle
    Циклічний узор з кругів

    21.02 Завдання

    28.02 Завдання Опрацювати конспект
    Завантажити функцію from random import randint
    Функція randint(х1,х2) вибирає ціле випадкове число в діапазоні від х1 до х2,  наприклад, a=randint(100,200)
    Введення змінних для черепашки
    <змінна>=int(turtle.numinput(‘<заголовок спливаючого вікна >’,’<текст у вікні>’,<число на випадок, якщо користувач нічого не ввів>))

    07.03 Завдання Створити проєкт "Вгадай число"
    • Комп’ютер загадує випадкове число від 1 до 100
    • Користувач вводить число (намагається відгадати)
    • Якщо число відгадали, то черепашка повідомляє «Ура! Відгадали!»
    • В іншому випадку повідомляє, що число більше за загадане чи менше.
    • Всього спроб має бути не більше 10. По закінченню спроб, виводиться відповідне повідомлення
    Оцінювання:
    ГР2 (бали сумуються)
    4 Програма, отримавши два числа, повідомляє, яке з них більше чи вони рівні
    2 Одне число задає комп'ютер випадковим чином
    3 Правильно повідомляє відповідь щодо введеного числа
    2 Програма дає 10 спроб
    1 Виводиться повідомлення про закінчення спроб
    ГР3
    6 балів - переписати задачу з зразка та зберегти в свою папку
    8 балів - завершений проєкт з допомою вчителя
    10 балів - завершений проєкт з незначними порадами
    12 балів - виконаний проєкт без допомоги
    14.03 Побудувати за допомогою координат будинок, лебедя (див. картки)
    Довідник кольорів
    https://www.color-hex.com/
    https://trinket.io/docs/colors
    Додатково: урок
    21.03 Завдання Побудова координатної площини
    Спочатку програми
    speed(10)
    color('grey')
    x=-400
    y=400
    pu()
    goto(x,y)
    pd()

    підписи координат

    for i in range(400,-400,-100):
        goto(2,i)
        write(i)
    goto(-400,0)
    for i in range(-400,500,100):
        if i!=0:
            goto(i,5)
            write(i)

    28.03 Завдання
    Тест з теми https://quizizz.com/join?gc=43653892
    11.04 Завдання
    Практична робота Щоденник
    18.04 Завдання












    Немає коментарів:

    Дописати коментар