6 клас НУШ

 Комп'ютерні презентації

Підручник

Додаткова інформація (тригери, гіперпосилання) тут 


Завдання анімація

Завантажте презентацію та додайте ефекти анімації для об'єктів за завданням
Презентація для завантаження
Відео зразок

06.10
Підсумковий тест

Інформаційні системи та мережі

Хмарні сервіси

https://learningapps.org/view6978513

18.10 


20.10


23.10

Інтернет-речей  https://youtu.be/1uo8Qrevp08 
Завдання (з дистосвіти)

25.10



27.10




06.11
Клавіатурний тренажер
Карти гугл
Музей під відкритим небом
Малюй швидко: штучний інтелект
Бібліотеки


Електронна пошта

08.11
Перевір свій пароль https://www.security.org/how-secure-is-my-password/ 

Відправляйте свої листи  на електронну скриньку lenboyko@ukr.net



10.11
Клавіатурний тренажер
Карти гугл
Музей під відкритим небом
Малюй швидко: штучний інтелект
Бібліотеки


Електронна пошта

Перевір свій пароль https://www.security.org/how-secure-is-my-password/ 

Відправляйте свої листи  на електронну скриньку lenboyko@ukr.net



13.11
Спілкування в інтернеті

Електронний лист №5
У зміст листа напишіть 10 правил безпечної роботи в мережі Інтернет. Використайте нумерований список. Кожен пункт форматуйте по різному.

Надішліть своїй вчительці на адресу lenboyko@ukr.net

Пройдіть веб-квест Електронна пошта 


15.11

 17.11, 20.11

Практична робота
1. Створіть в адресній книзі групу «Клас», додайте принаймні 3 учні. Надішліть усім членам групи листа з темою Музика. Додайте до тексту листа опис улюбленого музичного стилю, прикріпіть до листа фото одного з музикантів. Зробіть скрін цього листа.
2. Створіть та надішліть відповідь на один з листів. Додайте до тексту листа-відповіді перше речення отриманого листа як цитату, додайте ваше прізвище та дату виконання практичної роботи. Зробіть скрін цього листа 
3. Надішліть  на адресу lenboyko@ukr.net скріни 1 та 2 завдання.

Тест електронна пошта https://quizizz.com/join?gc=83259089

24.11

Оберіть тему :

  • “ТОП 5 соціальних мереж”

  • “ТОП 5 месенджерів”

  • Основні правила мережевого спілкування

  • Десять “НЕ” в мережевому етикеті


Вимоги до колективної презентації

  • Титульний слайд (тема презентації, прізвище та ім’я учня, зображення) 

  • По 2 слайди для кожного учня з цікавою інформацією (текстова інформація, кілька зображень)

  • Останній слайд (Дякуємо за увагу!)


27.11

1 група
Кібербулінг
2 група 
Фейк
3 група
Фішинг

Типи загроз в інтернеті
https://www.wishkola.org.ua/typy-zahroz-v-interneti 

Як працює та маніпулює Viber
https://youtu.be/RduTk-2Mwp4

Як працює та маніпулює Telegram
https://youtu.be/Goag0_TpSMo

Від чого варто захищатися
https://youtu.be/nWLIV42BXPo

Паролі
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8875
https://youtu.be/HsUSeHnT5kY

Дослідницький проєкт
“Шахрайство у мережі Інтернет"


01.12    6В

Типи загроз в інтернеті
https://www.wishkola.org.ua/typy-zahroz-v-interneti 

Як працює та маніпулює Viber
https://youtu.be/RduTk-2Mwp4

Як працює та маніпулює Telegram
https://youtu.be/Goag0_TpSMo

Від чого варто захищатися
https://youtu.be/nWLIV42BXPo

Паролі
https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/8875
https://youtu.be/HsUSeHnT5kY

Дослідницький проєкт
“Шахрайство у мережі Інтернет"


04.12
Тест підсумковий https://vseosvita.ua/test/start/ana477

08.12 6-В
Тест підсумковий https://vseosvita.ua/test/start/jbu301

18.12

Python

import turtle - завжди пишеться напочатку
Властивості та команди черепашки
color - колір (можна вказувати один або два кольори текстом або кодом кольору)
begin_fill() - початок заповнення фігури
end_fill()  - закінчити заповнення
goto(x,y) - перейти у точку з координатами (x, y)
forward(x) або fd(x) - пройти вперед на x кроків 
backward(x), bk(x) - пройти назад на x кроків 
left(x), lt(x) - повернути ліворуч на x градусів;
right(x), rt(x)  - повернути праворуч на x градусів;
circle(r) - намалювати коло радіуса r 

shape - задати форму:
  • "arrow" - стрілка
  • "turtle" - черепашка
  • "circle"- круг
  • "square" - квадрат
  • "triangle" - трикутник
  • "classic"- класична 

stamp - відбиток черепашки, штамп


08.01-10.01
12.01
  1. Створити програму, в якій два об'єкта будують квадрати в різних місцях
  2. Допрацювати: квадрати випадкової величини
  3. Переробити: три об'єкта різні правильні фігури (випадкове число кількості сторін від 3 до 9)

19.01
Завдання 1
  1. 6 балів - узор з паралелограмів
  2. 2 бали - паралелограми різних кольорів
  3. 2 бали - зафарбовані паралелограми
  4. 2 бал - чорний фон
Завдання 2
підручник ст. 115

22.01
Введення числових змінних для черепашки
<змінна>=int(turtle.numinput(‘<заголовок спливаючого вікна >’,’<текст у вікні>’,<число на випадок, якщо користувач нічого не ввів>))

Наприклад,
a=int(turtle.numinput('a','a='))
Алгоритмічній конструкції «повне розгалуження»
відповідає умовний оператор if...else.
Синтаксис оператора розгалуження:
if умова :
оператор 1
else:
оператор 2
Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False,
виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.

31.01, 02.02
Цикли з умовою
 Створити програму, яка створить рисунок "шестикутної" спіралі (дивись приклад 2) (4 бали), початкова довжина сторони - 1 піксель, кожна наступна - на 1 піксель більша, завершити - коли сторона стане більшою за 200 пікселів, кожна сторона різнокольорова.
Cтворити аналогічну програму, але з колами

turtle.bgcolor(<колір>) – зміна кольору фону, пишіть після команди import

colors = [<колір 1>, …,<колір n>] – для вибору кольору створити змінну та список кольорів

<ім’я об’єкта>.color(colors [x%n]) – щоб колір змінювався у циклі

- для виходу з програми потрібно клацнути мишкою









Проєкт Вгадай число

Створюємо проєкт, в якому комп'ютер загадує число (випадкове від 1 до 100), а користувач намагається відгадати загадане часло. Програма дає підказку чи шукане число менше чи більше. Користувач має 10 спроб

Проєкт Час доби

Створити проєкт, в якому користувач вводить число від 0 до 23 і у вікні черепашки з'являється фон неба відповідного часу доби.
Наприклад, при введенні числа 3 фон буде темносинього кольору, на фоні з'являються зірочки та місяць.


Тест хто не проходив https://onlinetestpad.com/ez3vzrnvo3j6q




Інформаційні процеси

Скарбниця знань рівень 2
Людина в світі інформації
Способи подання даних
Обробка інформації

03.04 6-А


05.04 6-В



10.04, 12.04

24.04

Кожній групі створити презентацію та надати доступ для перегляду. Покликання на презентаці закодувати QR-кодом та вставити код на презентацію

QR-коди створити можна тут https://www.websiteplanet.com/uk/webtools/free-qr-code-generator/

1 група
Значки на етикетках: лікнеп
Створити презентацію про значення основних значків. Закодувати повідомлення.
2 група
Що за точки на коробках з ліків
Створити презентацію про даний вид коду, закодувати в мікробіт повідомлення
3 група
Які були смайлики в старих мобільних телефонах: закодуємо вислів
Створити презентацію про історію виникнення смайликів, їх запис розділовими знаками, та закодувати віршик смайликами
4 група
Коди у вишиванці: вишиємо Україну 
Закодувати в мікробіт слово "Україна", в презентації створити орнамент квадратної вишивки даного слова



1.05
Створити відео-листівку до Дня матері

10.05

15.05
Створити інфографіку на одну з тем на вибір
Історія України
Розвиток комп'ютерної техніки
10 принципів успішного навчання




STEM-проєкт моделі геометричних фігур, кодування

27.10.22
Електронна пошта
  1. Вправа "Запитання-відповіді" про електронну пошту та робота з нею.
  2. Перевірка засвоєння знань - квест
  3. Практична частина: робота з поштою
01.11
Перегляд відео

Робота в групах
Створити пам'ятку електронного листування
Правила безпечної поведінки і інтернеті

10.11

Немає коментарів:

Дописати коментар