2024-2025 н.р.
Підручник для 5 класу
Робочий зошит
(Автори: Лавро С. В., Мардзявко І. В. ; Миколюк О.С. )
Дата | Завдання на урок | ||||||||||||
16.09 | |||||||||||||
23.09 | З'єднайте комп'ютери в мережу |
||||||||||||
26.09 | Вправа Вікно веб-браузера Статистика використання веб-браузерів в Україні Source: StatCounter Global Stats - Browser Market Share Статистика використання веб-браузерів в світі Source: StatCounter Global Stats - Browser Market Share Виконання вправ Веб-браузер https://wordwall.net/ru/resource/21003620 https://learningapps.org/1331065 глобальна мережа, браузери |
||||||||||||
03.10 | Завдання Веб-квест Пошук інформації в інтернеті Теорія |
||||||||||||
07.10 | Завдання 1 Заповнити таблицю відомостями, використовуючи мережу
Завдання 2. Зробити повідомлення про
сучасні пристрої: кейпад. геймпад, денспад, використовуючи текстовий процесор. Знайти
фото пристроїв: кейпад, геймпад, денспад та зберегти їх в власній папці Мережі.
Відкрити текстовий процесор. Додати фото в текстовий документ та 2-3 речення про
кожен пристрій. |
||||||||||||
10.10 | Завдання https://learningapps.org/watch?v=pg1iukunk21 https://learningapps.org/view18646723 https://learningapps.org/view26317220 https://wordwall.net/play/23082/847/713 https://wordwall.net/play/23082/648/247 https://wordwall.net/play/23082/468/563 Ресурси для перевірки сайтів |
||||||||||||
14.10 | |||||||||||||
17.10 | |||||||||||||
21.10 | |||||||||||||
24.10 |
Завдання |
||||||||||||
11.11 |
Завдання Ігри для майбутніх програмістів blockly Завдання 3 ст. 118 (сузір'я) |
||||||||||||
14.11 | |||||||||||||
18.11 |
Завдання Завдання 2 Вправа 24 Для малювання кита зменшіть всі координати х на 100. Для малювання дуги використайте код Повторити 11 разів: переміститися на 10 кроків повернути вправо на 18 Оцінювання: Човник 6 Кит 4 Хвилі 2 |
||||||||||||
21.11 | |||||||||||||
25.11 |
Завдання Побудова геометричних фігур ст. 131 |
||||||||||||
02.12 | |||||||||||||
05.12 | |||||||||||||
09.12 |
Завдання Діагностична робота Створити проєкт "Кіт та миша" ст. 142 Оцінювання Створює інформаційні продукти 1 наявність двох спрайтів: кіт та миша 4 рух спратів здійснюється відповідними кнопками 1 розташування спрайтів на початку відповідно до зразка 1 при переміщенні спрайти змінють вигляд, тобто перебирають лапками 1 спрайти повертаються в напрямку, в який рухаються 1,5 кіт зловив мишу 1,5 миша втекла від кота, наявність нірки 1 гра завершується, якщо котик зловив мишу або мишка втекла від котика Працює в цифровому середовищі 6 Створення проєкту в середовищі скретч: 2 використані необхідні блоки 2 додано спрайти 2 змінена сцена (намальована нірка) 3 проєкт збережений (вивантажений) на комп'ютер 3 проєкт збережений у власній папці на диску D: (E:) |
||||||||||||
12.12 | |||||||||||||
16.12 | |||||||||||||
19.12 | |||||||||||||
13.01 | |||||||||||||
16.01 | |||||||||||||
20.01 |
Завдання Тест Об'єкти, моделі Презентація Пори року |
||||||||||||
23.01 |
Завдання Презентація Пори року |
||||||||||||
03.02 | |||||||||||||
10.02 |
Завдання Завершити презентацію про дрони. Додати ефекти анімації |
||||||||||||
17.02 |
Завдання |
||||||||||||
24.02 |
Завдання |
||||||||||||
03.03 |
Завдання |
||||||||||||
10.03 | |||||||||||||
17.03 | |||||||||||||
24.03 |
Завдання |
||||||||||||
07.04 | |||||||||||||
10.02 |
Завдання |
||||||||||||
10.02 |
Завдання |
||||||||||||
10.02 |
Завдання |
Немає коментарів:
Дописати коментар