5 клас НУШ

 2024-2025 н.р.

Підручник для 5 класу

Робочий зошит 
(Автори: Лавро С. В., Мардзявко І. В. ; Миколюк О.С. )

Дата Завдання на урок
16.09

23.09
З'єднайте комп'ютери в мережу
26.09

Статистика використання веб-браузерів в Україні

Source: StatCounter Global Stats - Browser Market Share

Статистика використання веб-браузерів в світі

Source: StatCounter Global Stats - Browser Market Share

Виконання вправ Веб-браузер

https://wordwall.net/ru/resource/21003620

https://learningapps.org/1331065

глобальна мережа, браузери

03.10
Завдання

Теорія

    07.10 Завдання 1

    Заповнити таблицю відомостями, використовуючи мережу

    Завдання

    Відповідь

    Середня довжина ніг у жирафа.

     

    Скільки літер в українському алфавіті?

     

    Найнижча температура повітря у вересні?

     

    Яка вага у бегемота?

     

    Скільки років живе білка?

     

    Завдання 2. Зробити повідомлення про сучасні пристрої: кейпад. геймпад, денспад, використовуючи текстовий процесор.

    Знайти фото пристроїв: кейпад, геймпад, денспад та зберегти їх в власній папці Мережі. Відкрити текстовий процесор. Додати фото в текстовий документ та 2-3 речення про кожен пристрій.

    Зберегти документ в власній папці під назвою Сучасні пристрої.
    10.10 Завдання
    https://learningapps.org/watch?v=pg1iukunk21
    https://learningapps.org/view18646723
    https://learningapps.org/view26317220

    https://wordwall.net/play/23082/847/713
    https://wordwall.net/play/23082/648/247
    https://wordwall.net/play/23082/468/563

    Ресурси для перевірки сайтів

    https://isithacked.com/ 

    https://isitphishing.org/ 

    https://www.mywot.com 



    14.10

    17.10

    21.10

    24.10

    Завдання

    11.11

    Завдання
    Ігри для майбутніх програмістів
    blockly
    Завдання 3 ст. 118 (сузір'я)

    14.11

    Завдання
    Створити проєкт за зразком.

    Змінити так, щоб одна половина була жовтого кольору, інша - блакитного.
    Виконавця після створення малюнка перемістити в нижній правий кут, після чого він має сказати вислів.

    18.11


    Завдання
    Завдання 2
    Вправа 24
    Для малювання кита зменшіть всі координати х на 100.
    Для малювання дуги використайте код
    Повторити 11 разів:
        переміститися на 10 кроків
        повернути вправо на 18 
    Оцінювання:
    Човник 6
    Кит 4
    Хвилі 2

    21.11

    25.11


    Завдання Побудова геометричних фігур
    ст. 131

    02.12

    Завдання 3 ст. 140
    Завдання створити проєкт Тренажер додавання
    Посібник   Проєкти у Скретч
    ст. 6-9

    05.12

    Завдання закінчити проєкти
    Посібник   Проєкти у Скретч
    ст. 6-9
    Завдання 2
    6 ст 142

    09.12

    Завдання 
    Діагностична робота
    Створити проєкт "Кіт та миша" ст. 142
    Оцінювання
    Створює інформаційні продукти
    1 наявність двох спрайтів: кіт та миша
    4 рух спратів здійснюється відповідними кнопками
    1 розташування спрайтів на початку відповідно до зразка
    1 при переміщенні спрайти змінють вигляд, тобто перебирають лапками
    1 спрайти повертаються в напрямку, в який рухаються
    1,5 кіт зловив мишу
    1,5 миша втекла від кота, наявність нірки
    1 гра завершується, якщо котик зловив мишу або мишка втекла від котика
    Працює в цифровому середовищі
    6 Створення проєкту в середовищі скретч:
     2 використані необхідні блоки
     2 додано спрайти
     2 змінена сцена (намальована нірка)
    3 проєкт збережений (вивантажений) на комп'ютер
    3 проєкт збережений у власній папці на диску D: (E:)

    12.12

    Завдання 
    Тест Алгоритми

    16.12

    19.12

    Завдання 

    13.01

    Завдання Об'єкти

    16.01

    20.01

    Завдання 
    Тест Об'єкти, моделі
    Презентація Пори року

    23.01

    Завдання 
    Презентація Пори року

    03.02

    Завдання 
    Презентація Дрони

    10.02

    Завдання 
    Завершити презентацію про дрони. Додати ефекти анімації

    17.02

    Завдання 

    24.02

    Завдання 

    03.03

    Завдання 

    10.03

    17.03

    Завдання 



    24.03

    Завдання 


    07.04

    Завдання 


    14.04

    Завдання 


    28.04

    Завдання 
    Створити презентацію Інтерактивна карта міста
    1. Зробити знімок екрана міста та відредагувати в графічному редакторі Paint
    2. Вставити створене зображення як фон слайду
    3. Зробити заголовок презентації
    4. Додати мітки у вигляді кружечків на три цікавих об'єкта міста
    5. Створити слайди про вибрані об'єкти
    6. Додати гіперпосилання на першому слайді, щоб при натисненні на мітки здійснювався перехід на відповідний слайд
    7. На  слайди додати кнопку "Додому" для переходу на перший слайд

    05.05

    Завдання 
    Додайте анімацію та тригери до презентації 

    12.05

    Завдання Створюємо проєкти.
    Вибрати тему, підібрати матеріали для реалізації проєкту. В презентації обов'язково має бути висвітлена тема, самостійно створене зображення засобами вбудованого графічного редактора, зміст презентації з переходом на відповідну сторінку та повернення до змісту, тригери

    "Подорож Україною" 
     інтерактивнуа презентація з гіперпосиланнями між слайдами, які ведуть до різних регіонів України. 
    У презентації можуть бути: Географічна карта з інтерактивними тригерами для вибору області. 
     Зображення пам’яток (власне створені графічні примітиви чи векторні ілюстрації). Культурні особливості (традиції, кухня, народні костюми). Анімація переходів між розділами. Вікторина з питаннями про Україну
     "Як працює комп’ютер?" 
    Презентація пояснює складові комп’ютера та їх зв’язок між собою. Основні компоненти: Графічна схема комп’ютера з тригерами на кожен компонент. Гіперпосилання для детального опису складових. Анімація процесів роботи комп’ютера. Візуалізація алгоритмів (наприклад, що відбувається, коли користувач натискає клавішу). Практичне завдання: створення моделі роботи комп’ютера. 
     "Життя морських глибин" 
    Учні створюють анімовану сцену підводного світу: Фон у вигляді морських глибин (багатошаровий). Графічні примітиви для риб, водоростей, коралів. Анімація руху об’єктів (плавання риб, хвилі). Інтерактивні елементи (тригери для відкриття цікавих фактів про морських мешканців). Ефекти появи і зникнення для динамічної взаємодії. 
     "Космічний світ" 
    Створення моделі руху планет та зірок: Фон космосу (багатошаровий, зірки на різних рівнях глибини). Анімація руху планет навколо Сонця. Гіперпосилання для переходу між об’єктами Сонячної системи. Тригери для наукових фактів про кожну планету. Ефекти з’явлення для моделювання космічних явищ. 
    "Анімований комікс" 
    Створення інтерактивної історії: Розкадрування сцен (окремі слайди для кожного епізоду). Графічні примітиви персонажів. Анімація дій (переміщення персонажів, зміна виразу обличчя). Тригери для діалогів – натискання на персонажа показує його репліку. Гіперпосилання для варіантів розвитку сюжету (обираючи шлях, користувач змінює історію).
    "Віртуальна екскурсія" 
    Учні створюють презентацію з навігацією між історичними місцями: Фон екскурсії – фотографія чи намальоване зображення. Гіперпосилання на слайди з інформацією про визначні місця. Анімація руху по маршруту. Тригери для прихованих фактів (наприклад, цікавинки про архітектуру). Вікторина для перевірки знань після перегляду екскурсії. 
     "Фізичні явища навколо нас" 
    Презентація демонструє фізичні процеси: Анімація руху об’єктів (як працює маятник, поширення хвиль). Гіперпосилання для пояснень кожного явища. Тригери. Багатошарові зображення для складних схем. Практичне завдання: створити модель одного фізичного явища.

    19.05

    Завдання 
    Діагностична робота за ГР4 https://forms.gle/rTMpGQdjTEpkPP9W9

    26.05

    Завдання 
    Оцінювання презентацій 

    ГР2 Створює інформаційні продукти  ( до 2 балів за пункт)
    • висвітлена тема (до 4 балів)
    • самостійно створене зображення засобами вбудованого графічного редактора, 
    • зміст презентації з переходом на відповідну сторінку та повернення до змісту, 
    • застосовано анімацію та переходи слайдів
    • використані тригери

    ГР3 Працює в цифровому середовищі (до 2 балів за пункт)
    • титульна сторінка
    • зміст з гіперпосиланнями
    • кнопки для повернення
    • створене зображення (по 0,5)
      • використані фігури
      • заливка, контури
      • згруповані об'єкти
      • анімація
    • слайди відповідають загальним вимогам
    • збережено в свою папку з відповідним ім'ям

    Створити презентацію-рекламу прочитаного твору, книжки у 5 класі. В презентації вказати назву, автора, жанр та рік написання книжки, представити головного героя, повідомити коротко сюжет та що найбільше вам сподобалося.


    Немає коментарів:

    Дописати коментар