2024-2025 н.р.
Підручник для 5 класу
Робочий зошит
(Автори: Лавро С. В., Мардзявко І. В. ; Миколюк О.С. )
Дата | Завдання на урок | ||||||||||||
16.09 | |||||||||||||
23.09 | З'єднайте комп'ютери в мережу |
||||||||||||
26.09 | Вправа Вікно веб-браузера Статистика використання веб-браузерів в Україні Source: StatCounter Global Stats - Browser Market Share Статистика використання веб-браузерів в світі Source: StatCounter Global Stats - Browser Market Share Виконання вправ Веб-браузер https://wordwall.net/ru/resource/21003620 https://learningapps.org/1331065 глобальна мережа, браузери |
||||||||||||
03.10 | Завдання Веб-квест Пошук інформації в інтернеті Теорія |
||||||||||||
07.10 | Завдання 1 Заповнити таблицю відомостями, використовуючи мережу
Завдання 2. Зробити повідомлення про
сучасні пристрої: кейпад. геймпад, денспад, використовуючи текстовий процесор. Знайти
фото пристроїв: кейпад, геймпад, денспад та зберегти їх в власній папці Мережі.
Відкрити текстовий процесор. Додати фото в текстовий документ та 2-3 речення про
кожен пристрій. |
||||||||||||
10.10 | Завдання https://learningapps.org/watch?v=pg1iukunk21 https://learningapps.org/view18646723 https://learningapps.org/view26317220 https://wordwall.net/play/23082/847/713 https://wordwall.net/play/23082/648/247 https://wordwall.net/play/23082/468/563 Ресурси для перевірки сайтів |
||||||||||||
14.10 | |||||||||||||
17.10 | |||||||||||||
21.10 | |||||||||||||
24.10 |
Завдання |
||||||||||||
11.11 |
Завдання Ігри для майбутніх програмістів blockly Завдання 3 ст. 118 (сузір'я) |
||||||||||||
14.11 | |||||||||||||
18.11 |
Завдання Завдання 2 Вправа 24 Для малювання кита зменшіть всі координати х на 100. Для малювання дуги використайте код Повторити 11 разів: переміститися на 10 кроків повернути вправо на 18 Оцінювання: Човник 6 Кит 4 Хвилі 2 |
||||||||||||
21.11 | |||||||||||||
25.11 |
Завдання Побудова геометричних фігур ст. 131 |
||||||||||||
02.12 | |||||||||||||
05.12 | |||||||||||||
09.12 |
Завдання Діагностична робота Створити проєкт "Кіт та миша" ст. 142 Оцінювання Створює інформаційні продукти 1 наявність двох спрайтів: кіт та миша 4 рух спратів здійснюється відповідними кнопками 1 розташування спрайтів на початку відповідно до зразка 1 при переміщенні спрайти змінють вигляд, тобто перебирають лапками 1 спрайти повертаються в напрямку, в який рухаються 1,5 кіт зловив мишу 1,5 миша втекла від кота, наявність нірки 1 гра завершується, якщо котик зловив мишу або мишка втекла від котика Працює в цифровому середовищі 6 Створення проєкту в середовищі скретч: 2 використані необхідні блоки 2 додано спрайти 2 змінена сцена (намальована нірка) 3 проєкт збережений (вивантажений) на комп'ютер 3 проєкт збережений у власній папці на диску D: (E:) |
||||||||||||
12.12 | |||||||||||||
16.12 | |||||||||||||
19.12 | |||||||||||||
13.01 | |||||||||||||
16.01 | |||||||||||||
20.01 |
Завдання Тест Об'єкти, моделі Презентація Пори року |
||||||||||||
23.01 |
Завдання Презентація Пори року |
||||||||||||
03.02 | |||||||||||||
10.02 |
Завдання Завершити презентацію про дрони. Додати ефекти анімації |
||||||||||||
17.02 |
Завдання |
||||||||||||
24.02 |
Завдання |
||||||||||||
03.03 |
Завдання |
||||||||||||
10.03 | |||||||||||||
17.03 | |||||||||||||
24.03 |
Завдання |
||||||||||||
07.04 | |||||||||||||
14.04 |
Завдання |
||||||||||||
28.04 |
Завдання Створити презентацію Інтерактивна карта міста
|
||||||||||||
05.05 | |||||||||||||
12.05 |
Завдання Створюємо проєкти. Вибрати тему, підібрати матеріали для реалізації проєкту. В презентації обов'язково має бути висвітлена тема, самостійно створене зображення засобами вбудованого графічного редактора, зміст презентації з переходом на відповідну сторінку та повернення до змісту, тригери "Подорож Україною" інтерактивнуа презентація з гіперпосиланнями між слайдами, які ведуть до різних регіонів України. У презентації можуть бути:
Географічна карта з інтерактивними тригерами для вибору області. Зображення пам’яток (власне створені графічні примітиви чи векторні ілюстрації).
Культурні особливості (традиції, кухня, народні костюми).
Анімація переходів між розділами.
Вікторина з питаннями про Україну "Як працює комп’ютер?" Презентація пояснює складові комп’ютера та їх зв’язок між собою. Основні компоненти:
Графічна схема комп’ютера з тригерами на кожен компонент.
Гіперпосилання для детального опису складових.
Анімація процесів роботи комп’ютера.
Візуалізація алгоритмів (наприклад, що відбувається, коли користувач натискає клавішу).
Практичне завдання: створення моделі роботи комп’ютера. "Життя морських глибин" Учні створюють анімовану сцену підводного світу:
Фон у вигляді морських глибин (багатошаровий).
Графічні примітиви для риб, водоростей, коралів.
Анімація руху об’єктів (плавання риб, хвилі).
Інтерактивні елементи (тригери для відкриття цікавих фактів про морських мешканців).
Ефекти появи і зникнення для динамічної взаємодії. "Космічний світ" Створення моделі руху планет та зірок:
Фон космосу (багатошаровий, зірки на різних рівнях глибини).
Анімація руху планет навколо Сонця.
Гіперпосилання для переходу між об’єктами Сонячної системи.
Тригери для наукових фактів про кожну планету.
Ефекти з’явлення для моделювання космічних явищ. "Анімований комікс" Створення інтерактивної історії:
Розкадрування сцен (окремі слайди для кожного епізоду).
Графічні примітиви персонажів.
Анімація дій (переміщення персонажів, зміна виразу обличчя).
Тригери для діалогів – натискання на персонажа показує його репліку.
Гіперпосилання для варіантів розвитку сюжету (обираючи шлях, користувач змінює історію). "Віртуальна екскурсія" Учні створюють презентацію з навігацією між історичними місцями:
Фон екскурсії – фотографія чи намальоване зображення.
Гіперпосилання на слайди з інформацією про визначні місця.
Анімація руху по маршруту.
Тригери для прихованих фактів (наприклад, цікавинки про архітектуру).
Вікторина для перевірки знань після перегляду екскурсії. "Фізичні явища навколо нас" Презентація демонструє фізичні процеси:
Анімація руху об’єктів (як працює маятник, поширення хвиль).
Гіперпосилання для пояснень кожного явища.
Тригери.
Багатошарові зображення для складних схем.
Практичне завдання: створити модель одного фізичного явища. |
||||||||||||
19.05 | |||||||||||||
26.05 |
Завдання Оцінювання презентацій ГР2 Створює інформаційні продукти ( до 2 балів за пункт)
ГР3 Працює в цифровому середовищі (до 2 балів за пункт)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар