11 клас (профільний рівень)

2023-2024

Зареєструватися на сайті
http://dn.hoippo.km.ua:8888/


Нагадати логіни і пароля з сайту
https://www.e-olymp.com/uk/
Завантажити Python 3
На телефон або планшет теж можна встановити  Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)


Сайт у допомогу


4.09

http://dn.hoippo.km.ua:8888/

Лінійні
1509-1515 
Високий рівень 1034, 11432, 11453

Розгалужені
1516-1521
Високий рівень 1595, 1565, 1596, 1025, 1419

06.09
Циклічні
1539-1552 (крім 1547,1549) , 1558-1562, 1635

07.09
Масиви
1104-1106

11.09
1110, 1049

12.09
1135-1157

19.09
системи числення
1293, 1291
1039-1045

26.09
1254-1255
1052-1060

03.10
1114, 1304, 1308

Теми проєктів по сортуванню алгоритмів
  1. Сортування вибором
  2. Бульбашкове сортування
  3. Сортування вставленням
  4. Сортування злиттям
  5. Сортування підрахунком
  6. Бінарний пошук
  7. Пошук максимального (мінімального) елемента масиву
  8. Пошук із поверненням або тернарний пошук на вибір


05.10
1114, 1304, 1308

10.10
  1. ст. 82
  2. ст. 83
  3. ст. 84
  4. ст. 85
  5. 917, eolymp
  6. 5721, eolymp

eolymp
 10279(10742)

13.10

1114, 1304, 1308
тест Пошук і сортування

Графи

17.10

Тест Графи

Двовимірні масиви

Введення
Спосіб 1
n = int(input()) 
a = [] 
for i in range(n): 
     a.append([int(j) for j in input().split()])


Спосіб 2

n=int(input())
a=[]
for i in range(n):
    a=a+[[int(i) for i in input().split()]]


Виведення
Спосіб 1
for i in range(n): 
    print() 
    for j in range(m): 
        print(а[i][j], end=" ")


Спосіб 2
for i in range(n): 

    print(*a[i])


20.10

Сайт у допомогу

Способи подання графів
4767, 2470, 993, 5073?




 Графи
3981, 3982, 4762, 
Алгоритм Дейкстри
1365, 2351, 
4856

5088


07.11

Практична робота

  1. Алгоритм Дейкстри (ст. 107)
  2. Алгоритм Флойда-Воршела (ст. 110)
  3. Завдання 1365
  4. Завдання 974
  5. Завдання на вибір https://www.eolymp.com по графам



Динамічне програмування
10.11-20.11

1356: Мінімальний штраф
1471: Максимальний прибуток

1355: Кількість шляхів

Динамічне програмування  https://www.eolymp.com/uk/problems
4018, 1704, 5104, 10328,

відновлення маршруту
4019, 15

сходинки 8234
262

5854*
44,

21.11

рюкзак ст. 120
https://www.eolymp.com/uk/problems/4832
https://www.eolymp.com/uk/problems/2103
https://www.eolymp.com/uk/problems/4831
https://www.eolymp.com/uk/problems/4178

24.11


Обчислювальна геометрія


Функції для визначення довжини відрізка та площі трикутника



Площа многокутника https://www.eolymp.com/uk/problems/60



Веб-дизайн




15.12
ст. 163

Створити текстову сторінку, яка буде містити таке форматування:
  • Заголовки 3 рівнів
  • Абазци з різним вирівнюванням тексту
  • Фрагменти тексту напівирний, курсив, підкреслений
  • Два шрифта

Завдання Спискище і ще
Завдання Таблиця

Практична робота Таблиці, списки 

Класифікація фільмів за кількістю серій:

  • односерійний фільм

  • Малосерійний фільм — 2-3 серії

  • Багатосерійний фільм (міні-кіносеріал) — 4-9 серій

    • Кіносеріал— 10-15 серій

    • Телесеріал— понад 15 серій

    • Кіножурнал— більше 15 випусків.

Класифікація фільмів за аудіовізуальним рядом, художній формі:

  • звук:

    • Німе кіно, в тому числі стилізоване

    • Звукове кіно

  • зображення:

    • Чорно-біле кіно, в тому числі стилізоване

    • кольорове кіно

  • мультиплікація:

    • Анімаційні(мультиплікаційні) фільми

    • Кіно-анімаційні фільми

  • Музичні фільми, в тому числі з елементами хореографії

  • Фільми в віршах



12.01




18.02




Бази даних

https://learningapps.org/view23322557 - Основні поняття СУБД
https://learningapps.org/view7674953 Схема проекту БД Автобаза
https://learningapps.org/view15325432 Загальні відомості про бази даних


11/03

12/03



18.03
Створити БД за схемою на ст. 82, заповнити даними (ст. 141)




22.03
Форми

01.04 - 02.04
ст. 180-183

05.04
Сортування, фільтрація 

08.04


12/04

15.04
Виконати завдання з розділу 9 ст. 136
Школа.accdb завантажити файл (якщо немає свого), дописати дані.

19.04
Завдання, заготовка

26.04
Підручник (рівень стандарт)





2022-2023

динамічне програмування
  1. задача про сходинки (ст. 114)
  2. Задача про решту (ст. 116)
  3. Задача про рюкзак (ст. 120)
  4. 4018
  5. https://www.eolymp.com/uk/problems/1704
  6. https://www.eolymp.com/uk/problems/8788
  7. https://www.eolymp.com/uk/problems/138
  8. https://www.eolymp.com/uk/problems/8234

https://vseosvita.ua/test/start/gar307


https://vseosvita.ua/test/start/kth749



Пройти тест по темі обчислювальна геометрія (10балів)

https://vseosvita.ua/test/start/kth749

Розв'язати задачу ( +2 бали)

https://www.eolymp.com/uk/problems/4774

 

Карти посилань





Підручник (академічний рівень)

Створення схеми даних

Практична №1
Практична №3

Створення таблиць


Тестування 3 і 4

Тест Сортування і пошук


Основні поняття теорії графів
Способи представлення графів
Діаграми UML, прецедентів, послідовностей та діяльностей. Моделювання даних


Тест Позиціювання за допомогою стилів
Позиціювання (кнопка)
ПР №3


2017-2018

Визначення найкоротшого шляху в графі

Комп'ютерні презентації


15.01.2018
ОАП - опрацювати п.6.8 з підручника

18.01.2018
ІКТ - опрацювати п 4.7, 4.8 з вашого підручника

19.01.2018
ОАП - підручник 


Стилі

Ефекти стилів

Графічні ефекти стилів

Таблиця кольорів


Створення відеокліпів

Щоб отримати гарну оцінку за проект потрібно буде здати сценарну заявку та файл звіту. 


Під час створення літературного сценарію до будь-якого кліпу (фільму), незалежно від його жанру, потрібно пам'ятати, що сценарій має містити такі частини.
  1. Представлення героя і місця, де відбуваються події.
  2. Зав’язка (опис провокуючої події).
  3. Представлення опонента.
  4. Проблема вибору, що його має здійснити герой.
  5. Дії героя в нових обставинах.
  6. Внутрішня зміна героя.
  7. Ключовий момент.
  8. Критична ситуація.
  9. Кульмінація.
  10. Розв’язка.

2 коментарі:

  1. Ми учениці 11-Б хочемо подякувати Олені Миколаївні за знання, не ображайтесь що іноді ми не можемо виконати всі завдання. Дякуємо, ми будемо сумувати

    ВідповістиВидалити
  2. Хочу подякувати Вам за цікаві та пізнавальні уроки, які допомагають мені розуміти світ комп'ютерних технологій

    ВідповістиВидалити