9 клас

2024-2025 н.р.

09.09

        Операційні системи (значок – назва) https://learningapps.org/view1668929

        Відповідність назва і опис частин ос https://learningapps.org/view2679744

        Вправа операційна система https://learningapps.org/view8089101

        Програма і типи файлів https://learningapps.org/view1130117


        Виконати завдання в середовищі Power Point, вказані у примітках файла Вправа_1.pptx

16.09

23.09

        Карта знань Шкідливі програми. Віруси:
            (ідея завдання з дистосвіти)
  • що це таке
  • як активуються
  • як діють
  • як поширюються
  • як запобігти зараженню
  • як позбутися
  • навіщо їх створюють
  • яка відповідальність
  • ознаки наявності вірусів в комп'ютері
        Робота в групах
  1. Види вірусів
  2. З історії вірусів
  3. топ комп'ютерних вірусів 
  4. Антивірусні програми: яку вибрати


30.09




14.10
    Введення та виведення масиву
    Введення елементів списку в рядок
    s=[ int(і) for і in input().split() ]
        або
    s=list(map(int,input().split()))
    Введення елементів списку в стовпчик
    s=[]
    for i in range(n):
        a=int(input())
        s.append(a)
    Виведення елементів списку в стовпчик
    for i in range(n):
        print(s[i])
    Виведення елементів списку в рядок
    for i in range(n):
        print(s[i], end=' ')
    або
    print(*s)

Оператори й функції для роботи зі списками 

s=[] — створює порожній список s;
len(s) — довжина послідовності s;
x in s — результат перевірка приналежності значення x послідовності s 
s[i]= x — надання елементу з номером i списку s значення x;
s[i:j:d] — зріз зі списку s від елементів i-го до j-го (не включно) з кроком d,  s[::-1] - елементи списку в протележному порядку;
min(s) — найменший елемент s;
max(s) — найбільший елемент s;

Методи списків
append(x) — додає елемент зі значенням x в кінець послідовності;
count(x) — повертає кількість елементів зі значенням x;
insert(i,x) — вставляє на місце з номером i елемент зі значенням x;
reverse() — зміняює порядок елементів на зворотний;
s.sort() — упорядковує елементи масиву s


Задача 8953
Вивести масив
Задача 8954
Вивести масив 2
Задача 8955
Вивести масив 3
Задача 8956
Вивести масив 4
Задача 8957
Вивести масив 5
Задача 8958
Вивести масив 6


21.10




2.12

Методи сортування


Задача 8963
Найменші вліво
Задача 8968
Початкові значення елементів 3

Задача 8960
Крім найменших і найбільших
Задача 8961
Перший найменший
Задача 8962
Крайній найбільший
Задача 8964
Найбільші вправо
Задача 8965
Початкові значення елементів
Задача 8966
Початковий порядок
Задача 8967
Початкові значення елементів 2
Задача 8969
Початкові значення елементів 4
Задача 8970
Відновлення масиву
Задача 8971
Без повторень
Задача 8972
Модні елементи
Задача 8973
Без повторень 2
Задача 8974
Модні елементи 2
Задача 8975
Модні елементи 3
Задача 8976
Модні елементи 4


09.12

Двовимірні масиви

Введення
Спосіб 1
n = int(input()) 
a = [] 
for i in range(n): 
     a.append([int(j) for j in input().split()])


Спосіб 2

n=int(input())
a=[]
for i in range(n):
    a=a+[[int(i) for i in input().split()]]


Виведення
Спосіб 1
for i in range(n): 
    print() 
    for j in range(m): 
        print(а[i][j], end=" ")


Спосіб 2
for i in range(n): 

    print(*a[i])

Двовимірні масиви
Тренувальні
  1. https://www.eolymp.com/uk/problems/9560
  2. Знайти суму елементів по рядкам
  3. Знайти суму елементів по стовпчикам
  4. Знайти суму елементів головної діагоналі
Практична
  1. 1122: Головна діагональ
  2. 1123: "Внутрішні" елементи
  3. https://www.eolymp.com/uk/problems/9565
  4. https://www.eolymp.com/uk/problems/9561
  5. https://www.eolymp.com/uk/problems/7368
  6. 1121: Шукаємо рядок
  7. 1124: Магічний квадрат

16.12

16.12



Опрацювання табличних даних

13.01.2025

Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки і діапазони

Інтерактивні вправи Типи діаграм Типи діаграм2


17.02

24.02

Форми 















































20.03


3D графіка


17.04


Створити ріжок з морозивом

24.04
STEM-проект Сучасний комп'ютерний клас
Розпочнемо зі стола



01.05
Створити стіни та підлогу комп'ютерного класу. Розфарбувати модель кольором та текстурами. Налаштувати світло, вигляд з камери

08.05
Створити модель казкового будинку, розфарбувати, налаштувати світло та камеру

15.05
Робота з текстом
Створити напис

22.05
Створити анімацію "Пірамідка"





2022-2023 н.р.


Створити стіл та стільці. Можна додати предмети на стіл



2020-2021 н.р.

2-3 класи - index

4-5 класи - format

6-7 класи - storage

8-11 класи - protocol




Алгоритми та програмування

На телефон або планшет теж можна встановити  Pydroid 3 - IDE for Python 3

Програмне забезпечення та інформаційна безпека

підручник


2018-2019 н.р.

Практична 3

_________________________________________________________________

2017-2018 н.р.

Матеріали до розділу 7

ще матеріали (Морзе)

Векторний графічний редактор  Inkscape можна завантажити тут

Рекомендації


Запишіть адресу свого сайту сюди

Растровий графічний редактор Gimp можна викачати тут


Посилання на створені проекти запишіть сюди

Корисні посилання на сервіси для створення пазлів, хмаринки тегів тощо дивіться тут

Немає коментарів:

Дописати коментар