2023-2024
Як здавати файли в електронний щоденник
Підручник
Служби інтернету
Перевір свій пароль https://www.security.org/how-secure-is-my-password/
За допомогою мережі Інтернет проведіть дослідження та дайте визначення нижче наведеним поняттям та способами боротьби з ними.
Визначення та способи захисту сформулювати своїми словами на основі знайденої в мережі інформації
Поняття Визначення Спосіб захисту
Визначення та способи захисту сформулювати своїми словами на основі знайденої в мережі інформації
Поняття Визначення Спосіб захисту
Hack warez
Руткіти
Соціальна інженерія
Руткіти
Соціальна інженерія
Відправте даний документ через електронну пошту вчителеві на електронну скриньку lenboyko@ukr.net
27.09
Практична робота1. Створіть в адресній книзі групу «Клас», додайте принаймні 3 учні. Надішліть усім членам групи листа з темою Музика. Додайте до тексту листа опис улюбленого музичного стилю, прикріпіть до листа фото одного з музикантів. Зробіть скрін цього листа.2. Створіть та надішліть відповідь на один з листів. Додайте до тексту листа-відповіді перше речення отриманого листа як цитату, додайте ваше прізвище та дату виконання практичної роботи. Зробіть скрін цього листа 3. Надішліть на адресу lenboyko@ukr.net скріни 1 та 2 завдання.
Тренувальний тест з теми електронна пошта
11.10
18.10
25.10Інтернет-речей https://youtu.be/1uo8Qrevp08
15.11
25.10
Інтернет-речей https://youtu.be/1uo8Qrevp08
тест Моделі та моделювання
Програмування
На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
На телефон або планшет теж можна встановити Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Як здавати файли в електронний щоденник
Зареєструватися на сайті (для бажаючих)
Лінійні алгоритми
15.11
Введення числових даних
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
15.11
Введення числових даних
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
a=int(input()) # введення цілого числа
b=float(input()) # введення дійсного числа
a,b,c=map(int,input().split()) # введення цілих чисел у рядок
Виведення даних
print (a) #виведення числа з нового рядкаprint (a, b) #виведення чисел в один рядокprint ('Відповідь: ' , x, ' км.') #виведення змінної з пояснювальним текстом
Виведення дійсного числа з заданою кількістю символів після комиprint("%0.3f"% (a)) # де 0.3 - кількість символів після коми, а - змінна
У деяких задачах важливо не виводити зайвих пробілів у команді print, тож варто вказувати розділювач print(a,b,sep=''), що означає виведення двох змінних підряд, без пробілу між ними.
1500-1508
29.1115081509150415061507
06.121001-1015 (* 1004, 1008, 1009, 1011, 1014, 1016)
13.12Практична з аркушівТест Основи програмування https://onlinetestpad.com/a7kjxxcicomts
10.01
1500-1508
29.11
1508
1509
1504
1506
1507
06.12
1001-1015 (* 1004, 1008, 1009, 1011, 1014, 1016)
13.12
Практична з аркушів
Тест Основи програмування https://onlinetestpad.com/a7kjxxcicomts
10.01
Розгалужені алгоритми
Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False, виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.
Ввести два різних числа. Вивести подвоєне більше число.Чи є дільником? У двох рядках дано по одному натуральному числу. Виведіть YES, якщо перше число є дільником другого, або NO у іншому випадку.
Задача
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий. Блок-схема розв'язання задачі
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
http://dn.hoippo.km.ua:8888/problem/1020
1516 - 1536
Якщо результатом перевірки умови є значення True,то виконується блок дій <оператор 1>. Якщо перевірка умови дала результат False, виконується блок дій <оператор 2>, який міститься після службового слова еlse.
Ввести два різних числа. Вивести подвоєне більше число.
Чи є дільником? У двох рядках дано по одному натуральному числу. Виведіть YES, якщо перше число є дільником другого, або NO у іншому випадку.
Задача
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
Дано значення величини кута трикутника. Визначити його тип: гострий, прямий чи тупий.
Розглянемо послідовність дій для розв'язання поставленої задачі.
Якщо кут буде < 90°, то цей кут — гострий, якщо = 90° — прямий, якщо > 90° — тупий.
Блок-схема розв'язання задачі
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
a=int(input())
if a ==90:
print('прямий')
else:
if a<90:
print('гострий')
else:
print('тупий')
1516 - 1536
Цикли з лічильником
Загальний вигляд:
for i in range(start,stop,step):
тіло циклу
start – початкове значення параметра циклу
stop – кінцеве значення параметра при якому виконання циклу завершиться
step- крок
Задачі
Надрукувати числа від 1 до 20
1537-1542
1. з презентації
2. ст. 119
3. ст. 121
4-6 ст. 126-128
Запрограмуй самостійно
ст. 130
21/02
Завдання 4. Комп'ютер загадує число від 1 до 10. Користувач має відгадати його. Додайте підказки про те, що шукане число більше чи менше
Змініть діапазон до 100. Та надайте лише 10 спроб для відгадування.
Відео-пояснення до задач першої, другої та третьоїЗавдання
Задача 1. Надрукувати таблицю множення на 2
Задача 2. Надрукувати таблицю множення на число, введене з клавіатури
Задача 3. Обчислити добуток парних чисел першого десятка
Задача 4
Спортсмен розпочав тренування, пробігаючи х км в день. Щодня від збільшував норму на 10% від пробігу попереднього дня. Який шлях пробіжить спортсмен за у днів?
29.02
Комп'ютер загадує число від 1 до 10. Користувач має відгадати його. Додайте підказки про те, що шукане число більше чи менше
Змініть діапазон до 100. Та надайте лише 10 спроб для відгадування.
Для випадкових чисел:from random import randinta=randint(a,b)
Електронні таблиці
03.04
10.04Практична робота Щоденник
17.04
03.04
10.04
Практична робота Щоденник
17.04
24.04ПР обчислення з підручника
01.05
08.05
2022-2023
06.10
Спільний документ
22.11
Задача 8800Hello, Python!Задача 8801Наступне числоЗадача 8802Попереднє числоЗадача 8803Хто крайній?Задача 8804Сума двох цілихЗадача 8805Сума двох цілих 2Задача 8806Кількість учнівЗадача 8807Протилежне числоЗадача 8808Різниця двох цілихЗадача 8809МарафонЗадача 8810Шкільний концертЗадача 8811Добуток двох цілихЗадача 8812Периметр і площаЗадача 8813Площа поверхні та об'ємЗадача 8814Периметр і площа 2Задача 8815Площа поверхні та об'єм 2Задача 8816Степінь числаЗадача 8817Кількість n-значних чиселЗадача 8818Кількість непарних n-значних чисел1001-10151500-1508
Презентація Обчислення в Python
Задача 8800
Hello, Python!
Задача 8801
Наступне число
Задача 8802
Попереднє число
Задача 8803
Хто крайній?
Задача 8804
Сума двох цілих
Задача 8805
Сума двох цілих 2
Задача 8806
Кількість учнів
Задача 8807
Протилежне число
Задача 8808
Різниця двох цілих
Задача 8809
Марафон
Задача 8810
Шкільний концерт
Задача 8811
Добуток двох цілих
Задача 8812
Периметр і площа
Задача 8813
Площа поверхні та об'єм
Задача 8814
Периметр і площа 2
Задача 8815
Площа поверхні та об'єм 2
Задача 8816
Степінь числа
Задача 8817
Кількість n-значних чисел
Задача 8818
Кількість непарних n-значних чисел
1001-1015
1500-1508
Презентація Обчислення в Python
Немає коментарів:
Дописати коментар