10 клас профільного рівня

2025-2026

Сьогодні на уроці

20.10

Мова програмування та структури даних

03.09



Програма для підписування зошита





08.09
Виведення даних

print (a)                  #виведення однієї змінної з нового рядка
print (a, b)             #виведення декількох змінних в один рядок. Всі змінні необхідні для виведення записуємо в дужках через кому
print ('Відповідь: ' , x, ' км.')       #виведення змінної з пояснювальним текстом. Кожну частину для виведення записуємо через кому, при чому пояснюючий текст беремо в лапки, а змінні - ні.

print("%0.3f"% (a))   # Виведення дійсної змінної із заданою кількістю знаків після коми, де 0.3 - кількість символів після коми, а - змінна
За допомогою параметра sep можна задати відмінний від пробілу розділювач. Наприклад, у деяких задачах важливо не виводити зайвих пробілів у команді print, тож варто вказувати розділювач print(a,b,sep=''), що означає виведення двох змінних підряд, без пробілу між ними. 
Команда print після виведення даних переводить курсор на наступний рядок. Тож, можна використати параметр end, який вказує, що робити, після виводу рядка. Наприклад, print(a, end=' '). В такому разі після змінної а надрукується пробіл і курсор залишиться в тому ж рядку.

Введення даних
a=input()
b=input('Як тебе звати?')


10.09

Презентація Дані й типи даних. Команда присвоювання. Правила запису арифметичних виразів Введення і виведення даних

Зареєструватися на сайтах
http://dn.hoippo.km.ua:8885/



Задачі
8800-8816,  ...

12.09
Доробити задачі до 8816

Практична робота
Онлайн-урок
Середнє арифметичне
Шкільний буфет
Пиріжки
Доповнити до 9
Скільки до Нового Року?


15.09




17.09

Виконання задач 906, 939, 949, 932-..., 953-960 https://www.eolymp.com/uk/problems

19.09


22.09
8867-8869

24.09

Знак числа
8371
8863-8896  ...
8520- 8522
https://basecamp.eolymp.com/uk/problems/903
https://basecamp.eolymp.com/uk/problems/915
5054*
Практична робота на сайті http://dn.hoippo.km.ua:8885/
Практична робота на сайті http://dn.hoippo.km.ua:8885/
1521: Завдання 5.6
1595: Рівень епідемії
1606: Конвертувати бали в оцінку
1034: Який трикутник?
1939: Трикутники
1024: Номер чверті
1532: Завдання 7.5
1535: Завдання 7.8


29.09
Завершити виконання завдань


1.10


eolymp
76, 923, 10965
8879, 8881, 8884, 

1017-1021

1516-1521, (1520*)

Практична робота
1528-1536 (1532,1535,1536*)


03.10

06.10
цикли
8931-8937 - eolymp



08.10


10.10
Задачі на перебір цифр натурального числа
8921, 1603, 8519, 1609, 8681, 8924, 8925
Задача 8897
Наступне число 2
Задача 8898
Наступне число 3
Задача 8899
Наступне число 4

Введення та виведення списків (масивів)
Задача 8953
Вивести масив
Задача 8954
Вивести масив 2
Задача 8955
Вивести масив 3
Задача 8956
Вивести масив 4
Задача 8957
Вивести масив 5
Задача 8958
Вивести масив 6


2023-2024


Завантажити Python 3
На телефон або планшет теж можна встановити  Pydroid 3 - IDE for Python 3 або ж іншу версію
Увага!!! У кого не виходить встановити пайтон, то спробуйте одну з цих двох версій, повинно спрацювати
Python 3.4
Python 3.4(64)



Лінійні
1005

1509-1515 

15.09
1010, 1012, 1013, 1015

18.09


20.09

1501-1508

1399, 1283, 1282, 
Високий рівень 1134, 11432, 11453

22.09
1398, 1134

24.09
02.10
1022-1034


09.10

11.10

1543-1552

13.10
1558-1562

16.10
  1. Знайдіть 15 перших натуральних чисел, що більші за 100 та кратні 19.
  2. Знайдіть 10 перших натуральних чисел, що більші за 100, кратні 9 та закінчуються на цифру 7.
  3. Надрукуйте у рядок 7 перших натуральних чисел, що більші за 600 і кратні 26, та знайдіть суму тих з них, що закінчуються цифрою 0.

18.10




20.10



23.10
25.10
Масиви
https://www.eolymp.com/uk/problems/7830
https://www.eolymp.com/uk/problems/9957
https://www.eolymp.com/uk/problems/7849
https://www.eolymp.com/uk/problems/7831
https://www.eolymp.com/uk/problems/7832
https://www.eolymp.com/uk/problems/7842

27.10, 06.11
Черги, стеки
https://www.eolymp.com/uk/problems/6122
https://www.eolymp.com/uk/problems/5087
https://www.eolymp.com/uk/problems/6123
https://www.eolymp.com/uk/problems/6125
https://www.eolymp.com/uk/problems/6126
https://www.eolymp.com/uk/problems/6127

06.11
Практична робота Множини

10.11

13.11




15.11

Двовимірні масиви

Введення
Спосіб 1
n = int(input()) 
a = [] 
for i in range(n): 
     a.append([int(j) for j in input().split()])


Спосіб 2

n=int(input())
a=[]
for i in range(n):
    a=a+[[int(i) for i in input().split()]]


Виведення
Спосіб 1
for i in range(n): 
    print() 
    for j in range(m): 
        print(а[i][j], end=" ")


Спосіб 2
for i in range(n): 

    print(*a[i])


20.11
рядки
https://www.eolymp.com/uk/problems/8977
https://www.eolymp.com/uk/problems/8978


22.11

Задача 8981
Індекси проміжків
Задача 8982
Індекси літери
Задача 8983
Кількість цифр
Задача 8984
Кількість арифметичних операцій
Задача 8985
Видалення букви
Задача 8986
Видалення фрагменту
Задача 8987
Заміна символів
Задача 8988
Заміна символів 2
Задача 8989
Подвоєння символа
Задача 8990
Подвоєння голосних
Задача 8991
Подвоєння символів
Задача 8992
Без повторень 3
Задача 8993
Скласти слово
Задача 8994
Скласти слово 2
Задача 8995
Модні символи
Задача 8996
Без повторень 4
Задача 8997
Модні символи 2
Задача 8998
Наймолодший символ
Задача 8999
Найстарший символ
Задача 9000
Впорядкування



24.11-27.11
Робота з файлами
Проста задача
Шкілький буфет
Додатне, від'ємне чи нуль
Голосні
Кількість іграшок
Сума найбільшого та найменшого


Словники



11.12
сума цифр
s=0
while N!=0:
        a=N%10
        N=N//10
        s=s+a
Кількість дільників
m=int(n**0.5)+1
k=0
for i in range(1,m):
    if n%i==0:
        k=k+1
for j in range(i,0,-1):
    if n%j==0:
        if j!=n//j:
            k=k+1      



13.12

Рекурсія, функції

1162
import sys 
sys.setrecursionlimit(1000000000)

def stepin(base, exp):
    if exp==0:
        return 1
    else:
        return stepin (base,exp-1)*base
a,n=map(int,input().split())
print(stepin(a,n))

1162: Піднести до степеня
1163: Значення функції
1164: НСД
1165: n-й член послідовності
1166: Значення функції 2
1168: Значення функції 3
1162-1178


15.12
задачі з підручника
ст. 62-76



22.01
Проєкт Піца

Сучасні інформаційні технології

Сайти онлайн-навчання:

Електронні публікації


Аналіз і візуалізація даних

06.03
Задачі про кізоньку та баранчика (статистичні та інше)


13.03


20.03


Відео-допомога 

22.03

Робота з однотабличною базою даних (сорт, фільтр, умовне форматування)



01.04



03.04

05.04

Проміжні підсумки

Умовне форматування


08.04

Опрацювати теорію та розглянути приклади по фінансовим задачам за покликанням





Комп'ютерна графіка

15.04

Практична робота Основні прийоми роботи в середовищі Gimp.
Створити зображення Пейзаж (небо з хмарами, річка, трава, дерева)
Обов'язково використати інструменти
  1. Вибір прямокутником
  2. Вибір еліпсом
  3. Пензель
  4. Заповнення
А також
  1. створити об'єкт з використанням різних режимів виділення
  2. використати різні види пензлів





17.04


Завдання Робота з шарами (з дистосвіти)

19.04
Створення колажів
Використати мініму 4 різних зображення в окремих шарах, одне з яких використати в якості фону. Інші відредагувати (забрати фон, зайві елементи) Один шар - змінити режим або прозорість. Один шар продублювати та відзеркалити. 
Наприклад, на карті нашої області розташувати Кам'янець-Подільську фортецю, Старокостянтинівський замок, тощо, прикрасити соняшниками.

22.04

Фото для редагування


24.04


26.04

  1. В монітор ставити зображення
  2. Вирівняти горизонт
  3. Ретуш фото

Векторна графіка

29.04





03.05
Створити 3-4 писанки, використовуючи власні текстури


08.05

Пейзаж







Опрацювати ст. 10 та урок 5 з підручника .

торт




В графічному редакторі Inkscape виконати одне зображення з текстом на вибір зі сторінки 11 підручника

13.05



17.05
Використання векторизації зображення
(зразки взято з https://www.facebook.com/mamunartacademy/)


22.05
Створити анімаційне зображення за зразком
Акваріум анімація



24.05


2022-2023

04/10
902, 918, 

масиви
https://www.eolymp.com/uk/problems/4738
...
двовимірні

1295: Естафета

1602: Дезінфекція будинків



Немає коментарів:

Дописати коментар