10 клас

2023-2024

Проблеми інформаційної безпеки. Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.
  • шкідливе програмне забезпечення (віруси);
  • інтернет-шахрайство;
  • атаки на відмову в обслуговуванні;
  • крадіжки коштів; крадіжки персональних даних;
  • несанкціонований доступ до інформаційних ресурсів та систем;
  • розповсюдження завідомо недостовірної інформації.
  • Чи є безпечним використання публічного Wi-Fi?
  • Двохфакторна авторизація




02.10-06.10
Підготувати виступ до однієї з тем:
Топ-10 професій майбутнього
Топ-10 старіючих професій
Веб-технології, інтернет-банкінг
Інтернет речей
Smart-технології, нанотехнології
Штучний інтелект: переваги і недоліки

штучний інтелект

Топ 5 українських розробок штучного інтелекту

https://quickdraw.withgoogle.com/?locale=en_US - перевірте штучний інтелект, надішліть скрін своїх зображень

http://code.org/oceans - навчіть "штучний інтелект" рятувати океани



Моделі. Моделювання

23.10

13.11, 17.11

20.11, 24.11
Проміжні підсумки - відео
Підручник з інформатики (рівень стандарт)
ст.127-128 1-5 завдання + ПР
заготовки


27.11-08.12

Функція FREQUENCY (ЧАСТОТА) підрахунок кількості значень з певного інтервалу

11.12

08.01, 12.10

Змоделювати на аркуші MS Excel підкидання грального кубика, тобто випадковим чином отримати одне з цілих чисел 1,2, …6, кожним з двох гравців (значення в комірках В2 и В4).
Визначити результат гри і вивести його в комірці В6 у вигляді «виграв Іван» (якщо ім'я першого гравця – Іван), «виграв Євген» (якщо ім’я другого гравця – Євген) або «нічия».
Причому, число в комірці В3 і текст в комірках А3 и А4 мають виводитись тільки після вводу імені першого гравця, а число в комірці В5 і текст в комірках А5, А6 і В6 – тільки після вводу імені другого гравця.


15.01, 19.01
Фінансові
Додаткова теорія тут


Бази даних 

https://learningapps.org/view23322557 - Основні поняття СУБД
https://learningapps.org/view7674953 Схема проекту БД Автобаза
https://learningapps.org/view15325432 Загальні відомості про бази даних

19.02, 23.02

Практична №3

26.02, 01.03

ст. 188-189 № 1 і 4


Тест БД Сортування, фільтрація


11.03, 15.03
ст. 197-198 № 2, 4, 6, 8, 9

Практична Запити  - Заготовка (виправте інвентарні номери з 2 тисяч на 2 сотні, тобто де написано, наприклад, 2009  замінити на 209)

Мультимедійні та  гіпертекстові документи


Проєкт відеокліп Шкільне життя очима...
  • учнів початкової школи
  • учнів середньої школи
  • учнів старшокласників
  • вчителів
Зверніть увагу на вимоги

22.04









2021-2022






Функція Частота

Інформаційні технології в суспільстві


Інтернет безпека 




2018 - 2019 н.р.

відео (0.47-2.38)

lenboyko@ukr.net

Підручник 


Топ-5 навичок

Табличний процесор

Тест тема Моделювання




Тест Мультимедіа та гіпертекстові документи

Теми проектів

  1. Війна браузерів
  2. Від "Кошечка" до доповненої реальності
  3. Цифрова медіаграмотність: необхідність чи забаганка
  4. Яким має бути використання мультимедіа на уроці
  5. Як розпізнавати фейк

                                                                                                            

2017-2018 н.р.

Завдання "Робота з зображеннями"

Розташувати ілюстрації, чергуючи з лівого та правого боку, відповідно до тексту. Для кожного малюнку встановити стиль на свій смак.
Завдання        Приклад






Теми відеокліпу:

  1. Наша рідна школа
  2. Історія нашого класу
  3. Шкільний календар (визначні та пам'ятні дати, про які повинні знати учні)
  4. Правила поведінки в комп'ютерному класі
  5. Безпечний Інтернет
  6. Про своє хобі
  7. Про своє місто
  8. Про знамениту людину нашого міста (з її згоди)
  9. Казка для дітей 
  10. Навчальні фільми з шкільних предметів





Рекомендовані теми проектів

Ви вже визначилися з темою проекту? Запишіть її сюди

Посилання на створені проекти запишіть сюди

Немає коментарів:

Дописати коментар